Helaas is mijn AVR-141 langzaam aan begeven. Zo nu en dan (met toenemende mate) krijgen we storingen door het beeld heen (bij kijken via de HDMI switch).
Nu is de switch een essentieel deel van de reciever, bij gebrek aan poorten op de TV, dus zal er een vervanger moeten komen.
Mijn setup op dit moment:
- AVR 141
- HKTS 7 speakerset
- Samsung 2013 46"
- AppleTV, PS3, DVD speler en UPC setupbox.
Mijn eisen zijn redelijk beperkt, ik hoef geen upgrade maar wil de 141 vervangen door een reciever van gelijkaardige kwaliteit en functies. Dus 3 HDMI ingangen, goede surround opties en afdoende vermogen.
Bij zelf rondzoeken kwam ik de AVR-156 tegen die wel heel goedkoop bij Redcoon staat, op eerste blik is dit een waardige opvolger.
Mogelijk staar ik me echter blind op het merk en is er een beter alternatief.
Budget is 200 tot 300 euro. Goedkoper is toch wel beter gezien het feit dat het geen geplande upgrade is.
Nu is de switch een essentieel deel van de reciever, bij gebrek aan poorten op de TV, dus zal er een vervanger moeten komen.
Mijn setup op dit moment:
- AVR 141
- HKTS 7 speakerset
- Samsung 2013 46"
- AppleTV, PS3, DVD speler en UPC setupbox.
Mijn eisen zijn redelijk beperkt, ik hoef geen upgrade maar wil de 141 vervangen door een reciever van gelijkaardige kwaliteit en functies. Dus 3 HDMI ingangen, goede surround opties en afdoende vermogen.
Bij zelf rondzoeken kwam ik de AVR-156 tegen die wel heel goedkoop bij Redcoon staat, op eerste blik is dit een waardige opvolger.
Mogelijk staar ik me echter blind op het merk en is er een beter alternatief.
Budget is 200 tot 300 euro. Goedkoper is toch wel beter gezien het feit dat het geen geplande upgrade is.
[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 30-09-2013 23:19 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."