Hmm, apart! HBM?

Pagina: 1
Acties:

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Is unbanned?
why?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh.. De ban is waarschijnlijk "kwijt" geraakt in de crash ?

Aannames zijn fataal.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

En ik post dus weer vrolijk in N&T en WOS, totdat mijn ban weer ingaat, daarna lees ik gewoon weer gezellig mee maar kan ik niemand helpen, maar ja dat is niet mijn probleem.

Maar denk dat meerder modjes dit wel gezien hebben hoor saviour, doe ook niet echt mijn best om niet op te vallen :)

• saviour
  • Niet online
Ik zag hem toevallig posten..

Duzz het is niet zo dat hij om vage redenen unbanned is?

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 12:27 schreef saviour het volgende:
Ik zag hem toevallig posten..

Duzz het is niet zo dat hij om vage redenen unbanned is?
Nope de ban is komen te vervallen door de BC3...

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:46

Destruction

(ex-)Automonteur

Een vraagje : wat is nou precies de reden geweest van zijn ban ?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• saviour
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 12:27 schreef HBM het volgende:
En ik post dus weer vrolijk in N&T en WOS, totdat mijn ban weer ingaat, daarna lees ik gewoon weer gezellig mee maar kan ik niemand helpen, maar ja dat is niet mijn probleem.

Maar denk dat meerder modjes dit wel gezien hebben hoor saviour, doe ook niet echt mijn best om niet op te vallen :)
Mjah het viel me op. En ik d8 bij mezelf dat het mischien een speciale behandeling was ofzo, aangezien jouw verleden hier.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op woensdag 06 juni 2001 12:36 schreef pier het volgende:
Een vraagje : wat is nou precies de reden geweest van zijn ban ?
Het laatste wat ik hier nog ooit over zeg :)
Ik ben een voorstander van De Kroeg/OTF/Onzin Forum, dit schijn ik nogal fantiek te verdedigen, te fanatiek misschien, maar zo ben ik nu eenmaal.
Alleen die fora paste niet meer in het beleid, en aangezien ik elke kans aangreep om dit beleid, waar ik het niet mee eens ben onder uit te halen, ben ik gebanned.
terecht ? onterecht
Doet er niet toe, dit is niet mijn forum maar van andere, en als die vinden dat iemand ongewenst is, so be it.
(ben dus ook nooit teruggekomen onder een andere nick om te posten, dat vind ik ongepast, maar deze was weer vrij gekomen :))

• Destruction
  • Laatst online: 17:46

Destruction

(ex-)Automonteur

ah ok, thnks voor de uitleg :)

Ik was ook voorstander van de kroeg/otf/onzin. en als er gevraagd werd naar een ooit nog terugkeer ervan deed ik ook mee, maar nu mis ik het niet.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• saviour
  • Niet online
Hoe kwam je er eigenlijk 8er dat je unbanned was?

Loop je de hele dagen toch op de replie knop te drukken? :P

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Op woensdag 06 juni 2001 12:43 schreef HBM het volgende:

[..]

Het laatste wat ik hier nog ooit over zeg :)
Ik ben een voorstander van De Kroeg/OTF/Onzin Forum, dit schijn ik nogal fantiek te verdedigen, te fanatiek misschien, maar zo ben ik nu eenmaal.
Alleen die fora paste niet meer in het beleid, en aangezien ik elke kans aangreep om dit beleid, waar ik het niet mee eens ben onder uit te halen, ben ik gebanned.
terecht ? onterecht
Doet er niet toe, dit is niet mijn forum maar van andere, en als die vinden dat iemand ongewenst is, so be it.
(ben dus ook nooit teruggekomen onder een andere nick om te posten, dat vind ik ongepast, maar deze was weer vrij gekomen :))
Dat je pro-kroeg bent was natuurlijk niet de reden dat je gebant was. De reden is helaas meegecrashed.... IMHO wordt je pas weer gebanned zodra je weer een nieuwe reden geeft daarvoor.
* Delerium denkt dat 't niet zover hoeft te komen.

Zoalang niemand last heeft kan iemand gewoon blijven.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op woensdag 06 juni 2001 12:48 schreef saviour het volgende:
Hoe kwam je er eigenlijk 8er dat je unbanned was?

Loop je de hele dagen toch op de replie knop te drukken? :P
Ik las een vraag waar ik zeker wist dat ik het antwoord had, en aangezien mijn ban van na de backup was heb ik een antwoord gegeven op die vraag.
Na die reply wist ik dus dat ook de ban verloren was gegaan van HBM en George Mimi en Marco.
Maar liever had ik gezien dat die crash niet gebeurd was ivm groot verlies aan info.

• saviour
  • Niet online
Ik zit nit zo met die crash. er is info zat.

Maar nu wil ik niet lullig doen hoor.. maar is het nu niet voortrekkerij als HBM mag blijven?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 06 juni 2001 12:58 schreef saviour het volgende:
Ik zit nit zo met die crash. er is info zat.

Maar nu wil ik niet lullig doen hoor.. maar is het nu niet voortrekkerij als HBM mag blijven?
Nee, helemaal niet. Je kan de ban van HBM ook zien als afkoelperiode. En nee, dit is niet een reden om ook anderen terug te laten komen.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Waarom herbannen? HBM heeft zich op 1 moment onmogelijk gemaakt en toen een ban aangevraagt....

Iemand die nu (een kleine maand later) zich keurig gedraagt en z'n tweede kans (onverwacht weliswaar) goed benut hoef je niet te bannen IMHO

• Arno
  • Laatst online: 12-02 06:55

Arno

PF5A

IMHO kan HBM gerust blijven. Sinds BC3 is hij zo nu en dan in WOS geweest en heeft users goed geholpen, ik ben het dus met ecteinascidin eens :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 13:04 schreef ecteinascidin het volgende:
Waarom herbannen? HBM heeft zich op 1 moment onmogelijk gemaakt en toen een ban aangevraagt....
Lijkt me sterk dat HBM zelf de ban heeft aangevraagd :P ?!?!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 06 juni 2001 13:09 schreef DaJaN het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat HBM zelf de ban heeft aangevraagd :P ?!?!
Het lijkt jou sterk ja. Maar jij kent HBM niet. En mensen doen vreemdere dingen hoor.

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 13:14 schreef obsidian het volgende:

Het lijkt jou sterk ja. Maar jij kent HBM niet. En mensen doen vreemdere dingen hoor.
Hmmm... Ik heb toendertijd de discussie ook meegevolgd en ik meen me te herinnneren dat een van de ads/mods zeer geirriteerd uitriep:
En nu heb je een ban!! :( Flikker een eind op!!
Of iets dergelijks. Ik dacht daaruit wel te kunnen concluderen dat de ban aan HBM gegeven was...

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik dacht dat HBM een mod van NT of hardware of zoiets was?

hhmmzz... hij is toch best een slimme vent...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• saviour
  • Niet online
Ogay

• oVRoM
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 13:23 schreef Dirk-Jan het volgende:
Ik dacht dat HBM een mod van NT of hardware of zoiets was?

hhmmzz... hij is toch best een slimme vent...
HBM was een mod van het onzinforum...
Maar vraagje he: Dat andere account van je, George Mimi en Marco oid, was die ook geband? Of ging je om een andere reden verder met HBM?

Verwijderd

Of iets dergelijks. Ik dacht daaruit wel te kunnen concluderen dat de ban aan HBM gegeven was...
Jep, dacht ik ook. Was in een topic in SG waarbij ie indirect een discussie wou voeren over 't beleid van GoT ofzoiets :)

• MarcyDarcy
  • Laatst online: 11-02 11:58
maareh door de crash zijn ook DextorsLab en TurkeyBoy weer unbanned :?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 06 juni 2001 13:57 schreef MarcyDarcy het volgende:
maareh door de crash zijn ook DextorsLab en TurkeyBoy weer unbanned :?
Die zijn ook alweer gebanned ook.

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op woensdag 06 juni 2001 13:31 schreef oVRoM het volgende:

[..]

HBM was een mod van het onzinforum...
Maar vraagje he: Dat andere account van je, George Mimi en Marco oid, was die ook geband? Of ging je om een andere reden verder met HBM?
De reden waarom ik toenertijd overgestapt ben naar HBM is vanwege het feit dat anders de layout in het geding kwam.
George Mimi en Marco (Uitsmijter xxxx) werd te lang :)
Pagina: 1