Toon posts:

Opzoek naar een compacte sterke ap/router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben opzoek naar een compact access point (of router), ik ga het access point inbouwen in een lichttafel waar weinig plaats is en deze staat vaak +20 meter van het podium dus enigzins een krachtig access point is wel wenselijk.

Het liefst wil ik het ap/router inbouwen en evt de antenne's extern op de behuizing monteren.

Ik heb kwa plaats ongeveer (10x10x20cm)

Ik lees hier veel goeds over mikrotik maar heb geen idee of dit wat voor deze toepassing is en wat ik kwa hardware (print, antenne's, connectors) nodig heb.

Alvast bedankt

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:49
als je toch al dmx en 230v trekt naar je tafel, kan er ook nog wel een cat5 bij lijkt me...

of te wel wlan routertje op het podium in je dimmerrack (of er bovenop) en gaan

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

'k Zou vooral voor een 5GHz AP gaan. Kweet niet precies wat voor publiek je probeert te trekken, maar met 100 smartphones in de zaal, zul je over de 2,4GHz band weinig bandbreedte kunnen realiseren.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
Cat kabel leggen voor remote focus van lampen is wat overdreven. en aangezien het publiek er tijdens die momenten nog niet is heb ik daar weinig last van, ik kom vaak op plekken waar al wat sterkere AP/Routers aanwezig zijn (theaters, pop zalen) en heb zelf nog geen telefoon met 5Ghz ondersteuning + de ervaring van andere operators dat je de 5Ghz vaak snel weg valt op deze plekken.