Toon posts:

RAW-mode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Anyone...

Ik wil een CD-rewriter kopen maar hoe kan ik zien of een CD-rewriter geschikt is voor RAw-mode. RAW-mode heb ik nodig voor CloneCD en CDDirect, dacht ik...

Een plextor 16/10/40 kan voor zover ik weet geen RAW aan dus deze wil ik mijden. Of kan hier omheen gewerkt worden?

Kan een CD-rewriter met packetwriting RAW-mode aan?

alvast bedankt.

• MaikelG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

MaikelG

^^

kijk efkes op de site van elaborate bytes (makers van CloneCD), uit mijn hoofd http://www.elby.de
Ga daar kijken bij hardware requirements en je weet precies welke branders geschikt zijn voor RAW write, met o.a. CloneCD.

Oh ja dat de plex geen raw ondersteunt geloof ik niet, plex is -de- brander. De 12x heb ik, al heel wat keren suc6vol met CloneCD gewerkt (legaal of course >:)

suc7

^^ 4 mega pixels - BF1 / Discord: bierrrrrtje

Verwijderd

Ik weet het niet zeker maar ik heb ook gehoord dat de 16 speed geen RAW ondersteund maar de 12 speed dus wel...

Koop je toch de 12 speed PLEX... mooi dingutjeh... :)

• Duckpower
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
De Plextors (16 en 12 speed) ondersteunen allebei geen RAW mode. Op de website van elby staan welke writers het ondersteunen.
Je kunt natuurlijk, om alles te kunnen lezen en schrijven ook een cd-writer nemen die alles kan schrijven (ook subchannel data) en een cd-rom die subchannel data kan lezen. Want bv de nieuwste ACER (geloof ik) kan alles schrijven maar geen subchannel data lezen.
Op cdrinfo staan misschien ook handige reviews?
Veel succes! B-)

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton