Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vlambeer doopt Wasteland Kings om tot Nuclear Throne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De game van Vlambeer verschijnt in oktober via Steam, voor 13 dollar. Wanneer de versies voor PS4 en PS Vita verschijnen, is niet bekend.
Zoals in de aankondiging van Vlambeer staat te lezen gaat het daarbij om Steam Early Access, de versie die in oktober uitkomt is dus nog volop in ontwikkeling (alpha/beta), het spel is nog lang niet af, de prijs is daar ook naar. Het lijkt me wel zo netjes dat er bij te vermelden.
Nuclear Throne will be available through Steam Early Access and Humble Store in early October at an Early Access price of $12.99.
Daarnaast is het m.i. wat vreemd om over Rami Ismails spel te spreken. Vlambeer bestaat uit twee mensen, niet alleen Rami. Het bronartikel is dan ook consequent in de we-vorm geschreven.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 16:45 ]

• Paul Hulsebosch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07-2024
Steam Early Access is een goede toevoeging, zoals ik het had opgeschreven kon dat inderdaad verwarrend zijn. Heb ik veranderd.

Wat Rami Ismail betreft; ik schrijf nergens dat het zijn spel is. Ik vermeld steeds dat het een spel van Vlambeer is. Waar ik Ismail noem, verwijs ik enkel naar hem als de schrijver van de blogpost. Dus dat heb ik laten staan.