Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:11
Ik heb een wifi netwerk ingesteld waarvoor je een wachtwoord moet opgeven in de browser (KPN hotspot). Als je dit niet doet maakt de telefoon (Samsung S3) niet gebruik van mobiele data en heb ik dus geen data-verbinding. Omdat ik het vervelend vind om dit wachtwoord steeds te moeten invoeren wil ik dit wifi netwerk verwijderen. Ik krijg dit maar niet voor elkaar. Ik kan het netwerk als het actief is vergeten, maar dan houdt hij de verbinding toch vast als ik binnen bereik ben en heb ik nog geen mobiele data. Het lukt me alleen als ik wifi uit zet, maar dat is niet de bedoeling. Is er een manier om een wifi netwerk volledig uit de lijst te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Inhoudend drukken op het accespoint en voor 'verwijderen' kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
dutchgio schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:22:
Inhoudend drukken op het accespoint en voor 'verwijderen' kiezen.
Natuurlijk geprobeerd: ik zie één optie 'Verbinden met netwerk'. Da's niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:57
Welke androidversie draai je?
Ik kan zowel via inhoudend drukken als eenmalig drukken op een accespoint de optie 'vergeten' selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
dutchgio schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:34:
Welke androidversie draai je?
Ik kan zowel via inhoudend drukken als eenmalig drukken op een accespoint de optie 'vergeten' selecteren.
4.1.2

Het gaat me niet om vergeten. Als het netwerk actief is kan ik dat ook, maar zoals gezegd heb ik dan nog geen mobiele data. Ik wil het hele netwerk niet meer in de lijst zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Poecillia op 30-09-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:13

Cyphax

Moderator LNX
Toch "vergeten" kiezen en dan even je wifi uit- en aanzetten zou echt moeten werken.
Die vergeten-optie doet geen disconnect. Daar baal ik ook weleens van.

[ Voor 30% gewijzigd door Cyphax op 30-09-2013 16:37 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
Hmmm, zo kan ik inderdaad weer mobiele data aan krijgen. Maar dat betekent dat ik elke dag als ik van huis kom (waar ik wifi aan heb) op mijn werk eerst deze actie moet uitvoeren om weer mobiele data te hebben. Dat vergeet ik natuurlijk waardoor ik bv geen whatsapp heb. Kortom ik moet toch van dat wifi netwerk af. Zijn daar geen apps voor waar je dat mee kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je krijgt het voor elkaar om zo wazig mogelijk je probleem uiteen te zetten, dus dit wordt een wild guess: Google Play: Wi-Fi Ruler (a WiFi Manager)

Is dit wat je zoekt?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poecillia
Bedankt voor de feedback, ik ga het eens proberen.
Pagina: 1