Voor mijn werk heb ik een landingspage gemaakt met als doel bezoekers die binnenkomen via Google Adwords om te zetten naar prospects.
Vanaf het moment dat een bezoeker zijn gegevens achter laat om een vrijblijvend gesprek aan te gaan met ons noem ik het een prospect. Immers hij/zij heeft interesse getoond in onze dienst.
Nu vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die mij tips zouden kunnen geven om deze pagina te verbeteren.
Hoe kunnen wij er nu voor zorgen dat wij niet ons hele Adwords budget verbrassen aan bezoekers die uiteindelijk niks op leveren. (Daarmee bedoel ik dus geen gegevens achter laten).
Wat hebben wij nu al gedaan:
- Volgens mij een duidelijke call to action toegevoegd.
- Hoofdpunten van wat onze sterke punten zijn direct, zonder te scrollen, in beeld.
- beknopte uitleg van wat wij doen iets verder op de pagina
- Herkenbare logo's, om het vertrouwde gevoel te geven, tonen op de pagina
Iemand verder nog tips of suggesties
Voor nu laat ik de link naar de pagina er nog even uit om te voorkomen dat het als spam aangezien wordt.
Als iemand een kijkje wilt nemen PM me dan even en ik stuur de link.
Vanaf het moment dat een bezoeker zijn gegevens achter laat om een vrijblijvend gesprek aan te gaan met ons noem ik het een prospect. Immers hij/zij heeft interesse getoond in onze dienst.
Nu vroeg ik mij af of er hier nog mensen zijn die mij tips zouden kunnen geven om deze pagina te verbeteren.
Hoe kunnen wij er nu voor zorgen dat wij niet ons hele Adwords budget verbrassen aan bezoekers die uiteindelijk niks op leveren. (Daarmee bedoel ik dus geen gegevens achter laten).
Wat hebben wij nu al gedaan:
- Volgens mij een duidelijke call to action toegevoegd.
- Hoofdpunten van wat onze sterke punten zijn direct, zonder te scrollen, in beeld.
- beknopte uitleg van wat wij doen iets verder op de pagina
- Herkenbare logo's, om het vertrouwde gevoel te geven, tonen op de pagina
Iemand verder nog tips of suggesties
Voor nu laat ik de link naar de pagina er nog even uit om te voorkomen dat het als spam aangezien wordt.
Als iemand een kijkje wilt nemen PM me dan even en ik stuur de link.