Beste Tweakers,
Ik heb een probleem met mijn boot tijd. Af en toe(Wat normaal is zonder fouten) is de tijd +/- 20 seconden, maar vaak is het +/- 80 seconden. Tijdens het opstarten gebeurt het volgende, als Windows is geladen en naar het inlog scherm zou moeten gaan krijg ik een zwart scherm en dat duurt dus +/- 60 seconde.
Als ik dan in de eventviewer kijk zie ik de volgende 2 errors en 1 warning.

Ik heb geprobeerd op deze errors te googlen maar de gevonden topics waren niet op mij van toepassing.
Ik heb in de TaskSchedule gekeken maar daar stond geen enkele task in behalve die van COMODO (Mijn AV).
Ik heb gekeken naar alle services/programma's die opstarten maar die gaven geen tijd van 2+ seconden aan.
Van de programma's die opstarten heb ik ze 1 voor 1 uit gezet en de pc herstart maar het probleem was niet weg.
Wat meer informatie over mijn PC.
Specs:
gallery: Halidith
Systeem Info:
// Windows 7 Professional 64bit.
Naam van besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Professional
Versie: 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Systeemtype: Op x64-gebaseerde PC
Processor: AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor, 4000 MHz, 4 core('s), 8 logische processor(s)
BIOS-versie/datum: American Megatrends Inc. P1.00, 17-10-2012
SMBIOS-versie: 2.7
Map met Windows: C:\Windows
Systeemmap: C:\Windows\system32
Opstartapparaat: \Device\HarddiskVolume1
Landinstelling: Nederland
HAL (Hardware Abstraction Layer): Versie = "6.1.7601.17514"
Ik hoop dat ik hiermee voldoende start informatie heb gegeven om verder geholpen te worden.
Ik heb een probleem met mijn boot tijd. Af en toe(Wat normaal is zonder fouten) is de tijd +/- 20 seconden, maar vaak is het +/- 80 seconden. Tijdens het opstarten gebeurt het volgende, als Windows is geladen en naar het inlog scherm zou moeten gaan krijg ik een zwart scherm en dat duurt dus +/- 60 seconde.
Als ik dan in de eventviewer kijk zie ik de volgende 2 errors en 1 warning.

Ik heb geprobeerd op deze errors te googlen maar de gevonden topics waren niet op mij van toepassing.
Ik heb in de TaskSchedule gekeken maar daar stond geen enkele task in behalve die van COMODO (Mijn AV).
Ik heb gekeken naar alle services/programma's die opstarten maar die gaven geen tijd van 2+ seconden aan.
Van de programma's die opstarten heb ik ze 1 voor 1 uit gezet en de pc herstart maar het probleem was niet weg.
Wat meer informatie over mijn PC.
Specs:
gallery: Halidith
Systeem Info:
// Windows 7 Professional 64bit.
Naam van besturingssysteem: Microsoft Windows 7 Professional
Versie: 6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Systeemtype: Op x64-gebaseerde PC
Processor: AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor, 4000 MHz, 4 core('s), 8 logische processor(s)
BIOS-versie/datum: American Megatrends Inc. P1.00, 17-10-2012
SMBIOS-versie: 2.7
Map met Windows: C:\Windows
Systeemmap: C:\Windows\system32
Opstartapparaat: \Device\HarddiskVolume1
Landinstelling: Nederland
HAL (Hardware Abstraction Layer): Versie = "6.1.7601.17514"
Ik hoop dat ik hiermee voldoende start informatie heb gegeven om verder geholpen te worden.