Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

14" notebook/ultrabook

Pagina: 1
Acties:

• rensroelvink
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-03-2020
Voor relatief licht gebruik ben ik op zoek naar nieuwe laptop. Mijn budget is maximaal €700.
Vereiste is dat het een 14" laptop is met SSD en minimaal 6GB werkgeheugen.

Door gebrek aan aanbod op Nederlandse websites heb ik zojuist even over de grens gekeken en ben ik dit tegengekomen: http://www.computeruniverse.net/products/90491323/toshiba-satellite-u940-101.asp

Hoewel dit een uitstekende laptop lijkt te zijn ben ik niet bekend met deze site en weet ik ook niet of er nadelen zijn aan elektronica aanschaffen in Duitsland, weet iemand hier meer van?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom 14"? (want de notebook die je linkt heeft een "belabberde" resolutie)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• rensroelvink
In verband met reizen wil ik geen grotere laptop. 13.3" is eventueel wel een optie. Een bekende van mij heeft een Lenovo u410 (14"). Deze vond ik qua omvang ideaal lijken, vandaar dat ik ben gaan zoeken naar een 14".

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik doelde meer op dat je voor 13" of 14" toch wel gewoon een laptop met een hogere resolutie moet kunnen vinden.

Ik denk dat je met 700 euro net buiten het budget van de meeste ultrabooks zal vallen, anders had ik je nog de [Ervaringen] Sony Vaio Pro Series aangepraat :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• rensroelvink
Veel betere resolutie dan 1366*768 ga ik niet vinden voor deze prijs denk ik. Dit heeft ook niet mijn prioriteit. Heeft iemand ervaring met een goede notebook/ultrabook in deze prijsrange?

• emretezel
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-01 19:55
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-3521/fs

De laptop voor 549 ziet er wel netjes uit voor jou.
1TB HDD, i5 core, 6GB RAM, Windows 8.

Als je je aanmeld voor VIP kun je nog extra 10% korting krijgen.

De schermformaat is wel hoger dan jij wilt, het is een kwestie of je dit een goed investering zal vinden.

• rensroelvink
Helaas zit hier geen SSD kaart in en het scherm is inderdaad te groot voor mijn wensen.
Misschien maar even wachten tot er een nieuwe serie laptops aankomen? Deze worden via pricewatch al wel aangekondigd.
Pagina: 1