Op het moment heb ik thuis een aantal schakelingen met behulp van het FS20 systeem wat oa bij conrad verkocht wordt
Het werkt opzich best goed, alleen zou ik graag een terug koppeling willen hebben
Nu is het zo dat ik op een knop druk en er dan maar vanuit moet gaan dat het signaal aan de andere kant aankomt
Bij het z-wave systeem is elke module ook meteen een zender/ontvanger en die sturen het signaal door
ook stuurd z-wave een signaal over de status (aan/uit/...%gedimt)
Het probleem is nu alleen dat ik in een aantal dozen geen kabels (meer) heb
de zender van conrad werkt met een baterij
en kan per zender 4 signalen sturen, dit gebruik ik nu voor lampen die op verschillende groepen zitten en staande lampen die via een stekker zitten
ik heb al zitten kijken naar fibaro
en die hebben wel een module, maar daar zit geen baterij in en moet op 12V aangesloten worden
dus mijn vraag
weet iemand of er zo'n soort module is die 4 kanalen kan zenden, en die op een baterij werkt
of moet ik toch zien dat ik 12V in die doos krijg
Het werkt opzich best goed, alleen zou ik graag een terug koppeling willen hebben
Nu is het zo dat ik op een knop druk en er dan maar vanuit moet gaan dat het signaal aan de andere kant aankomt
Bij het z-wave systeem is elke module ook meteen een zender/ontvanger en die sturen het signaal door
ook stuurd z-wave een signaal over de status (aan/uit/...%gedimt)
Het probleem is nu alleen dat ik in een aantal dozen geen kabels (meer) heb
de zender van conrad werkt met een baterij
en kan per zender 4 signalen sturen, dit gebruik ik nu voor lampen die op verschillende groepen zitten en staande lampen die via een stekker zitten
ik heb al zitten kijken naar fibaro
en die hebben wel een module, maar daar zit geen baterij in en moet op 12V aangesloten worden
dus mijn vraag
weet iemand of er zo'n soort module is die 4 kanalen kan zenden, en die op een baterij werkt
of moet ik toch zien dat ik 12V in die doos krijg