Windows 8 digitale versie kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-10 19:40

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Topicstarter
Ik wil graag Windows 8 kopen maar ik loop tegen een paar dingen aan.

Ik heb al sinds een paar jaar geen dvd station meer in mijn pc, dus een dvd kopen gaat hem niet worden. Dus ik wil graag een digitale download, waarnaar ik gewoon een USB stick kan maken zodat ik Windows 8 gewoon kan installeren op een nieuwe verse hardeschijf vanaf de USB stick. Ook wil ik mijn Windows 8 in het Engels hebben, niet in het Nederlands.

Verder heb ik alleen Paypal of iDeal om mee te betalen op internet, ik ben niet in het bezit van een creditkaart.

Het enige wat ik nu kan vinden is bij Microsoft zelf upgrade meuk maar daar heb ik dus geen trek in.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Koop gewoon ergens een licentie (evt met dvd) en haal de iso via "andere" kanalen binnen? De SHA-1 hashes staan op MSDN: MSDN Subscriber Downloads zodat je de iso kan checken die je dan daarna uitgepakt op een USB stick zet en die bootable maakt. Die SHA-1 hash kun je als zoekterm gebruiken bij Google ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 30-09-2013 15:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 15:27
Ik heb Windows 8 digitaal gekocht en met iDeal betaald. Via de Windows 8 upgrade-assistant-advisor ISO gedownload en geïnstalleerd als upgrade over Windows 7 NL. Na de installatie Engels language pack gedownload en geïnstalleerd. Draai nu gewoon Windows 8 Pro in het Engels.

Digitale versie destijds in de aanbieding gekocht voor € 29,95 (met actiecode € 14,95 ofzo).

[ Voor 14% gewijzigd door agoNITE op 01-10-2013 17:13 ]