Toon posts:

2 jarig abbo iphone 4s loopt (20 okt) af, ik wil een 5s.

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op 20 oktober 2013 loopt het abonnement van mijn iphone 4s af. Ik wil graag meteen een iphone 5S en mijn 4s verkopen, alleen hier heb ik weinig hoop op.

Ik schat dat ik tot eind november-begin december moet wachten tot ik een iphone 5S kan bemachtigen.

Mijn vraag is : wat zijn de opties voor mij om het verschil in tijd tussen het aflopen van mijn iphone 4S (20 okt) en het ontvangen van mijn iphone 5S (ik denk begin december) te overbruggen?

een sim only moet ik naar mijn weten voor minimaal een jaar afsluiten, en mijn huidige abbo laten doorlopen vind ik zonde want 35 euro p/m zonder dat ik nog aan een toestel vast zit is gekkenwerk.

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-09 15:27
Kan je niet 2 manden zonder mobiel overleven?

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-09 12:48
Simyo en Ziggo mobiel zijn bij mijn weten maandelijks opzegbaar hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
En je abo zo laten houden tot de iPhone 5S er is gaat je niet lukken omdat...?

Je weet toch zeker wel dat je niet MOET verlengen? Je kan prima nog een maandje je abo en iPhone 4S houden tot de 5S er is, en dan pas verlengen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:11

Sorbo

Uw hulp in huis!

Na je contractduur blijft je abonnement gewoon doorlopen tenzij jij opzegt. Het enige dat verandert is dat de opzegtermijn verandert naar een maand, en eventuele 24 maanden durende kortingen vervallen. Zoek even uit welke kortingen je gekregen hebt, en of deze specifiek aangegeven staan als 24 maanden korting. Mocht dit niets of weinig schelen, is het denk ik de moeite waard nog even blijven te hangen tot je kunt verlengen met de 5S erbij.

Die paar maandjes overleef je ook wel met de 4S ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is niet iets voor 3i, maar meer voor Telecomproviders, omdat het hier gaat om een telefonieabonnement. Toch ga ik je topic daar niet naartoe verplaatsen, omdat er in dat forum genoeg informatie te vinden is wat je mogelijkheden zijn. Deze gaat dus op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.