Localhost is where the heart is
tnx.. koetje weer helemaal heppie
Wat nou sluikreclame,..???/
the best there is
the best there is
Need i say more ?Join Delariam Junkies if you want to make a difference in RC5
Er is iemand heel erg wakker hieroOp woensdag 06 juni 2001 13:50 schreef Rico-Burn het volgende:
[..]
Need i say more ?
Ik ben dan ook benieuwd welk een flush we van deze groazert kunnen verwachten 
Tracer moet ook weer snel meedoen ja, want Ethan Hunt heeft geen huur betaald voor deze eerste plek
Tracer moet ook weer snel meedoen ja, want Ethan Hunt heeft geen huur betaald voor deze eerste plek
kheb 25.000 blokjes liggen
(door paar crashes enzo heb ik 2 weken mn koe op stal moeten houden. nu loopt alles weer en ga ik de verloren schade weer inhalen)
btw homepage via distributed is wel dood
btw homepage via distributed is wel dood
maar ik zag dat Ethan Hunt waarschijnlijk binnenkort gaat minderen
YEA ! we gaan de 1e plaats weer terug pakken.
QU|CCC
QU|CCC
Have a wheelie good weekend!
Ik ben van plan er ook nog wel ff een tijdje te blijvenOp woensdag 06 juni 2001 16:15 schreef FragDaddy het volgende:
maar ik zag dat Ethan Hunt waarschijnlijk binnenkort gaat minderen![]()
QU|CCC
Hoe kom je aan die wijsheid? Hij scoort tegenwoordig ook goed bij OGR. Dat heb ik wel gezien!Op woensdag 06 juni 2001 16:15 schreef FragDaddy het volgende:
maar ik zag dat Ethan Hunt waarschijnlijk binnenkort gaat minderen
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Searched, found, looked and wept
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
waarom staat in de ini OGR op "OGR=0"? kun je toch beter de '=0' weghalen, mocht RC5 dan opeens afgelopen zijn, of er is wat anders, dan draait die giga kudde van 100k+ van jullie in ieder geval niet voor niets!
Waar staat dat over Ethan Hunt dan?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Volgens mij draait'ie dan naast rc5 als de blokjes op zijn (en dus niet als het afgelopen is) ogr.Op donderdag 07 juni 2001 10:40 schreef Sequence het volgende:
waarom staat in de ini OGR op "OGR=0"? kun je toch beter de '=0' weghalen, mocht RC5 dan opeens afgelopen zijn, of er is wat anders, dan draait die giga kudde van 100k+ van jullie in ieder geval niet voor niets!
(onder voorbehoud
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Pagina: 1