Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb sinds de laatste update van mijn HTC One X enkele malen een telefoonnummer opgeslagen als Google contact, en elke keer is een dag later het nieuwe contact weer weg.
Ik weet niet of er misschien ook al voor de update contacten zijn verdwenen, maar als ik naar Accounts & Synchronisatie ga en ik kijk bij google, dan staat daar dat de contacten al sinds 13 januari niet meer gebackupped zijn.

Dat de synchronisatie niet werkt is nog niet zo'n ramp, maar dat nieuwe contacten zomaar verdwijnen wel!

Ik heb al het volgende geprobeerd:
Gmail-app gegevens gewist,
Synchroniseren van contacten aan en uit gezet,
Het liefste zou ik het hele google account er even af gooien, maar dan wist ie gelijk al mn contacten. Dat doe ik liever niet.,
Ik heb gelezen over problemen met nieuwe contacten waarbij een verjaardag staat, maar wat ik heb toegevoegd bestaat uit enkel een naam + telefoonnummer.
Net nog verder gezocht online, maar kan eigenlijk geen goede tips vinden.

Heeft een van jullie nog ideeën?
Ik heb de synchronisatie van het google account nu uitgezet om te kijken of de contacten nog steeds verdwijnen, even afwachten wat er gaat gebeuren.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
Ik zou een back-up maken van je contacten via Gmail en vervolgens alle contacten verwijderen op zowel je account en telefoon. Vervolgens zet je de back-up terug via de Gmail-site en synchroniseer je weer. Op deze manier weet je zeker dat de twee contactlijsten overeenkomen en voorkom je synchronisatie-problemen. Ik heb eerder hetzelfde probleem gehad en op bovenstaande manier was het voor mij opgelost. Synchronisatie blijft helaas een lastig iets af en toe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik heb het vermoeden dat het kwam doordat Google wat heeft veranderd aan mijn G-account.
Eerst stond het geregistreerd op een eigen emailadres, maar een tijd geleden moest ik er verplicht een Gmailaccount aan koppelen.
Hoewel ik nog steeds in kan loggen bij google met mn eigen emailadres, staat er bovenin toch weer het gmail emailadres.

Ik heb op mijn telefoon een nieuwe account aangemaakt met mijn gmailaccount en heb hiermee alles gesynchroniseerd. Nu werkt het weer, en de gegevens zijn exact hetzelfde als wanneer ik inlog met mijn eigen emailadres aangezien het hetzelfde account is :)

Bedankt voor de hulp in ieder geval!

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yourservice
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 07:05
Ik heb precies hetzelfde alleen wél altijd al met een gmail account.

Contacten verschijnen niet direct in het overzicht en als ze verschijnen verdwijnt er weer een willekeurig ander nummer, alsof er een limiet van contacten is? 8)7