Windows 8 herkent 2de scherm niet

Pagina: 1
Acties:

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-02 15:05
Momenteel gebruik ik de geïntegreerde videokaart op de Gigabyte moederbord en heb daarnaast een extra PCI videokaart gekocht.
Wanneer ik de LG schermen aansluit, ziet Windows 8 wel het scherm, aangesloten op de PCI kaart. Maar niet degene direct aangesloten op het moederbord.

Drivers zijn geïnstalleerd. Heb getracht onboard video te forceren in de bios. Dit resulteerde in helemaal geen beeld.

Ik heb e.e.a. geprobeerd te forceren in Windows 8, maar dat bracht geen oplossing. Iemand een idee?

[ Voor 11% gewijzigd door toastingnow op 30-09-2013 10:13 ]

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-01 21:08
Je moet beide schermen dan op de videokaart aansluiten omdat je integrated GPU en dedicated GPU niet kunnen samenwerken tenzij je moeder virtu mvp ondersteund ;).

• toastingnow
Right, moet ik even terug naar Alternate, daar zij dit hebben voorgesteld.

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-02 16:35
toastingnow schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:56:
Momenteel gebruik ik de geïntegreerde videokaart op de Gigabyte moederbord en heb daarnaast een extra PCI videokaart gekocht.
Wanneer ik de LG schermen aansluit, ziet Windows 8 wel het scherm, aangesloten op de PCI kaart. Maar niet degene direct aangesloten op het moederbord.

Drivers zijn geïnstalleerd. Heb getracht onboard video te forceren in de bios. Dit resulteerde in helemaal geen beeld.

Ik heb e.e.a. geprobeerd te forceren in Windows 8, maar dat bracht geen oplossing. Iemand een idee?
sorry moest ff lachen :D

Zitten er geen 2 aansluiting op die videokaart die je gekocht hebt bij alternate?

[ Voor 6% gewijzigd door moijamie op 30-09-2013 13:30 ]

const { signature } = await fetchProfile()

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
toastingnow schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:27:
Right, moet ik even terug naar Alternate, daar zij dit hebben voorgesteld.
Kijk, sommige mensen zijn niet zo handig met dat soort zaken, en die krijgen dan gewoon advies -.- En dan ga jij een beetje lachen.

Tip voor TS, ik ken verschillende mensen met een bar slechte ervaring met Alternate, gebruik advies ervan niet als richtlijn.

• moijamie
rikpro schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:32:
[...]

[...]

Kijk, sommige mensen zijn niet zo handig met dat soort zaken, en die krijgen dan gewoon advies -.- En dan ga jij een beetje lachen.

Tip voor TS, ik ken verschillende mensen met een bar slechte ervaring met Alternate, gebruik advies ervan niet als richtlijn.
Nu dat we het toch over alternate slechte ervaring hebben ! heb ik er ook een :( monitor bij hun gekocht hij was doa maar ze konden niks voor me doen 8)7

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
moijamie schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:34:
[...]

Nu dat we het toch over alternate slechte ervaring hebben ! heb ik er ook een :( monitor bij hun gekocht hij was doa maar ze konden niks voor me doen 8)7
Ik verwacht dat we nu maar beter direct een topic: "Slechte ervaringen Alternate" kunnen openen. We zullen niet de enige zijn, zeker niet met hun DOA beleid...

• toastingnow
@Moijamie, leuk dat je plezier hebt.

@Rikpro, tja, soms gaat het goed, soms niet :)

• moijamie
rikpro schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:35:
[...]

Ik verwacht dat we nu maar beter direct een topic: "Slechte ervaringen Alternate" kunnen openen. We zullen niet de enige zijn, zeker niet met hun DOA beleid...
klinkt als een goed plan

Pagina: 1