Filter winkels op beoordeling?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Even een willekeurig product erbij halen:
pricewatch: Seagate Desktop HDD.15 (OEM), 4TB

Hier zie je een lijstje met winkels waar dat ding te koop is. Ik mis hier een filter (dat als het ff kan als default in te stellen is - en dat dan dus ook in een productlijsten meeberekend zou moeten worden) om de beoordeling te limiteren tot bijv "niet minder dan 4 sterren" ofzo.

Sorteren is natuurlijk een optie, maar dan ben je de sortering op prijs weer kwijt. Vandaar een filter.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik ga deze vraag doorspelen. Ivm vakanties zal het eventjes duren voor je antwoord krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Leuk idee. Nu kijken we in dit geval wel naar een vrij extreme lijst van winkels. dus heb je inderdaad de sorteeropties nodig om op sterren te kunnen filteren, maar dat is in veel gevallen niet nodig. Ik neem je idee mee in de overwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Zou een mooie toevoeging zijn, hoop dat deze er in de toekomst kan komen :)

Liefhebber van Tweakers

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Nu jullie toch gaan kijken naar het sorteren van winkels heb ik ook nog een verzoek: het lijkt mij handig als je bij het selecteren in de prijswatch ook kun beperken tot producten die in minimaal een x-aantal winkels verkrijgbaar zijn. Ik ben er regelmatig tegenaan gelopen dat er producten boven komen in een selectie die slecht verkrijgbaar zijn en dan is lastig.