Bestandsoverdracht blijft telkens haken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 14:18
Beste tweakers,

Ik heb de laatste tijd een zeer vervelend probleem steeds,ik wil regelmatig bekeken bestanden van me laptop over plaatsen naar me externe hardeschijf zodat me laptop lekker snel blijft.

Maar elke keer als ik bestanden wil zetten op me externe hardeschijf (Dell 500GB) blijft hij halverwege haken tot grote ergenis van mij, of het duurt heel erg lang of hij doet het helemaal niet.

Mijn externe hardeschijf formatteren is geen optie, aangezien er al te veel en te belangrijke bestanden op staan, kan dit aan mijn laptop liggen of ligt het aan me externe hardeschijf? Mijn USB stick wilt wel eens hetzelfde doen, maar veel minder.

Gr,
Dhr.Maassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Probeer eens Total Commanderof een ander file transfer alternatief.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 20:53

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien is die externe disk aan het doodgaan? Ik neem aan (aangezien er belangrijke bestanden op staan) dat je wel een backup van die files hebt ergens...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gewoonniels
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-10-2016
Aangezien dat dit ook wel is gebeurd met je USB stick kan het mischien liggen aan je de USB poorten van je laptop. heb je het al met verschillende USB poorten geprobeerd.