Beste,
Ik ben van plan een videokaart te kopen maar ik kom er maar niet uit.
Welke van deze kaarten zou ik kopen?
Ik vroeg mij af gezien deze kaarten zo vrij krachtig zijn, is het verschil dan te verwaarlozen of is het echt merkbaar? Ik ga spelen op 1920x1080, met alle toeters en bellen.
pricewatch: Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II OC
pricewatch: Palit GeForce GTX 770 2GB
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB Lightning
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB OC
Ook kwam een aftermarket koeler even in gedachten, als eerste dacht ik, ik ga voor de lightning, gezien deze het mooist geclocked was en ik ook gelezen heb dat de koeler relatief stil is. Ik zou misschien ook de Palit kunnen kopen icm een accelero xtreme koeler bijvoorbeeld, maar is het wel de moeite waard als ik niet ga overclocken? (Dit zal toch niet nodig zijn lijkt me..)
Bedankt voor jullie input!
Ik ben van plan een videokaart te kopen maar ik kom er maar niet uit.
Welke van deze kaarten zou ik kopen?
Ik vroeg mij af gezien deze kaarten zo vrij krachtig zijn, is het verschil dan te verwaarlozen of is het echt merkbaar? Ik ga spelen op 1920x1080, met alle toeters en bellen.
pricewatch: Asus GeForce GTX 770 2GB DirectCU II OC
pricewatch: Palit GeForce GTX 770 2GB
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB Lightning
pricewatch: MSI GeForce GTX 770 2GB OC
Ook kwam een aftermarket koeler even in gedachten, als eerste dacht ik, ik ga voor de lightning, gezien deze het mooist geclocked was en ik ook gelezen heb dat de koeler relatief stil is. Ik zou misschien ook de Palit kunnen kopen icm een accelero xtreme koeler bijvoorbeeld, maar is het wel de moeite waard als ik niet ga overclocken? (Dit zal toch niet nodig zijn lijkt me..)
Bedankt voor jullie input!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 20:44 ]