Gebruikers PB blokken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Ik kan optie niet vinden waarmee je PB van bepaalde mensen kan blokkeren. Is die optie er nog of is die eruit gehaald?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die optie bestaat niet en heeft ook nooit bestaan. Als je last hebt van iemand kun je een topic aanmaken in Schop een Modje en kunnen de admins de DM's nakijken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Topicstarter
Dacht dat er voorheen optie was om pb te blokkeren, negeerlijst. Maar kan me ook vergissen met originele react software die ik tijd hebt onderhouden voor een andere forum.

Last is groot woord, maar we botsen zullen we maar zeggen, en hij vergeet dat schijnbaar wat hij gaat naar tijdje gewoon weer opnieuw beginnen met een nieuwe discussie via PB. In openbaar gaat het nog enigszins en blijft hij vrij inhoudelijk, maar via PB word er al gauw op de man gespeeld ipv op de inhoud en dingen verweten die er niks mee te maken hebben, vallen over spelfouten, etc, en, en daar hou ik niet zo van, dus zou ik graag geen PB meer ontvangen van hem.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

DM in z'n geheel uitschakelen of hem negeren. Zolang je niet op 'm antwoord, zal hij 't uiteindelijk een keer moeten opgeven.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Voor zover ik kan zien is hij eigenlijk steeds redelijk netjes totdat jij keihard de kont tegen de krib gooit. Misschien moet je 'm gewoon negeren? Dan houdt 't vanzelf op.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Je kan de DM toch negeren?

Open de betreffende DM en vink onderaan 'Ik wil geen notificaties ontvangen.' aan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

pven schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:02:
Je kan de DM toch negeren?

Open de betreffende DM en vink onderaan 'Ik wil geen notificaties ontvangen.' aan.
Heeft weinig zin als er een nieuwe draad wordt gestart.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1