Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schone installatie -> Geen hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond Tweakers :)

Pfff, zit weer met een probleem... Had bij m'n vorige installatie van Windows de native Firewall zo gesloopt dat ik geen Apache meer kon draaien. (Port bleef geblokkeerd, was níks tegen te doen)

Nu kreeg ik via school een account op DreamSpark, waar ik dus gratis Windows 7 professional kon downloaden. Mooi dacht ik!

Nu is alleen het probleem dat hij mijn laptop zelf als hardware ziet en hij heeft verder alleen de muis, het toetsenbord en de monitor apart staan. (Niet de eigen hardware van de monitor, hij kan niet verder dan 1024*768) Kan dus ook niet op internet!

Iemand enig idee wat te doen?

Jonathan

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 18:47 ]

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-10 21:36

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:44:
Goedenavond Tweakers :)

Pfff, zit weer met een probleem... Had bij m'n vorige installatie van Windows de native Firewall zo gesloopt dat ik geen Apache meer kon draaien. (Port bleef geblokkeerd, was níks tegen te doen)
Und...

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Verwijderd

Topicstarter
Drukte te vroeg op versturen, sorry! ;-p

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Van je afpraten heb je natuurlijk meerrdere topics is de hk voor

..edit ... ach so

je kan uitstekend internetten op 1024x768 hoor

[ Voor 36% gewijzigd door Fish op 29-09-2013 18:50 ]

Iperf

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

oops dubbel

[ Voor 92% gewijzigd door Fish op 29-09-2013 18:50 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Hij herkent geen hardware, dus kan ik niet internetten op 1024*768 haha.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ga een even duidelijk wezen jongen, je zegt net dat je laptop wel als hardware wordt herkend.
Nu is alleen het probleem dat hij mijn laptop zelf als hardware ziet en hij heeft verder alleen de muis, het toetsenbord en de monitor apart staan.
prutser

wil je drivers op je laptop zetten .. gebruik dan lekker een usb stick, floppy, irda of de tam tam en download ze met een andere pc ... pffff

[ Voor 21% gewijzigd door Fish op 29-09-2013 19:06 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Hoort natuurlijk standaard te komen. :)

Goed, duidelijker: bij apparaatbeheer staat muis, toetsenbord, standaardmonitor en 'Asustek blabla', hij ziet dus de hele computer als losse hardware.

Kan inderdaad wel 3rd party drivers downloaden, maar dat voorkom ik toch liever!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Oké, wat ik mis zijn specs van de laptop in kwestie, meldingen in het apparaatbeheer en last but not least de moeite om de FAQ van tweAkers ook maar globaal door te nemen.

Omdat dit topic sowieso niet in Csa thuishoort en onvoldoende info geeft om het te veerplaatsen gaat het dicht.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.