• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Hallo,

Ik heb al bijna 2 jaar de ASUS K53SV. Een tijd geleden heb ik drivers geinstalleerd voor de USB 2.0 poorten. De drivers waren blijkbaar corrupt want toen ik een draadloze muis (Microsoft wireless mobile mouse 4000) in de USB 2.0 poorten deed was het net alsof er een stroomstoot door de laptop ging. De muziek waarnaar ik luisterde ging ineens erg kraken en de touchpad muis stopte met werken. Ik heb hierop direct de laptop uitgedaan. Sindsdien zet de laptop zich elke keer in slaapstand. Dit is ontzettend irritant. Dit probleem komt voor zowel zonder de muis als met de muis.

Ik heb er nog garantie op en ben hiermee dus ook naar de computerwinkel geweest waar ik de laptop heb gekocht. Naar 2 uur gedraait te hebben, 1 uur normaal en 1 uur met een stresstest concludeert de computer winkel dat er niks aan de hand is met de zowel de gehele laptop als de USB 2.0 poorten.

Nu, een week later, valt de laptop weer steeds in slaapstand terwijl de laptop het eerst een week goed heeft gedaan! Nu wil ik best weer naar de computerwinkel gaan maar dat betekend wel dat ik weer een tijd, zeer waarschijnlijk 2 weken, zonder laptop zit. En hieronder lijd mijn schoolwerk dan omdat ik niks kan doen aangezien ik alleen maar 1 laptop.

Is er misschien iemand op dit forum die weet hoe ik dit probleem kan oplossen of waar het uberhaupt vandaan kan komen? (Moederbord enz enz..) Ik ben zelf namelijk niet zo goed met hardware.

• tonschong
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 12:07
Lijkt mij toch een hardware-matig probleem, bijv. een slechte verbinding op het moederbord. Probeer eens op diverse plekken te duwen of de laptop half op te tillen om te kijken of je zo de fout kunt oplossen of juist kunt oproepen.
Zou er wel iig mee terug gaan om dit binnen garantie op te lossen, want op de kosten van een nieuw mobo zit je ook niet te wachten.

• init
  • Niet online
Bedankt voor je reactie. Ik merk nu dat het altijd 2 keer gebeurt en dat het hierna stopt. Start ik de laptop dan opnieuw op dan gebeurt het weer.

Ik ga morgen weer langs de computer winkel. Hopelijk kunnen ze nu meer voor me betekenen als de vorige keer.

• init
  • Niet online
Is het mogelijk dat een mod dit topic sluit? Ik heb namelijk zojuist, zonder er bij na te denken dat dit topic nog bestond een ander topic aangemaakt met o.a. hetzelfde probleem. Ik zou graag in het nieuwe topic door gaan.

Link naar nieuwe topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583961

[Voor 25% gewijzigd door init op 12-03-2014 22:29]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee