"De adverteerder heeft directe reacties op ..."

Pagina: 1
Acties:
  • 1.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:19
Ik zie steeds vaker op V&A dat adverteerters van aanbod -maar ook vraag- advertenties reacties uitschakelen. Maar ik vraag mij zo af, waarom?

Bij een aanbod advertentie kan ik het me nog érgens voorstellen; je hebt geen zin om ieders vragen te beantwoorden (maargoed, ook dat is dubieus want mensen hebben niet voor niets vragen over hetgeen je aanbiedt). Maar als tien mensen een vraag hebben over een artikel, dan is het toch makkelijker als één persoon die vraagt stelt in je advertentie en die beantwoord je, dan dat je 10 DM's of mails krijgt waarin je telkens hetzelfde doet?

Ik wist niet zo goed waar ik dit moest neerzetten, ik vroeg het mij gewoon af, wellicht dat er een adverteerder die dit doet, het eens kan toelichten.
Ik bedoel hier ook geen feature-request mee, dat je voortaan reacties niet kunt uitschakelen (hoewel me dit niet eens zo verkeerd lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:19
Zal dit niet zijn om te voorkomen dat mensen gaan posten dat het elders goedkoper is en het aangeboden product toch wel duur is? Voorkomen van nutteloze opmerkingen?

Bij een vraag advertientie kan je dat ook enigszins voorkomen zodat je een kleine drempel opwerpt en mensen echt een DM moeten sturen voor 1-op-1 contact.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 10:08

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vond het ook altijd prettiger om ergens op te reageren.
sommigen denken dat dit marktplaats is en verkopen voor veel te duur.
Sommigen zijn dubieus en zijn scammers.
Het probleem is dat sommigen met goede bedoelingen hier in het verleden onder hebben geleden. vlak daarna kwam de mogelijkheid om de reacties uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:19
Waarom moet je reageren als een advertentie een te hoge vraagprijs heeft? Als iemand het er voor over heeft, dan koopt hij het. Zoniet, zal de verkoper moeten verlagen in de prijs om het kwijt te krijgen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is feedback, je kunt DM of mail sturen, ik zie de toegevoegde waarde van die reacties onder de advertentie niet en laat het altijd uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:17
Same here, voegt niets toe voor mij. Het enige dat er kan komen te staan zijn reacties als 'DM!' waardoor andere kopers wellicht afgeschrikt raken of 'Te duur' waar kopers ook weer van kunnen gaan twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:19
Ik snap het, duidelijk. Misschien is dat ook de reden dat ik het eerst wel altijd 'aan' zag staan en nu veel minder; de optie om het uit te zetten was er eerst dus blijkbaar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 17:15
Daffie schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:30:
Ik snap het, duidelijk. Misschien is dat ook de reden dat ik het eerst wel altijd 'aan' zag staan en nu veel minder; de optie om het uit te zetten was er eerst dus blijkbaar niet :P
Jawel, die was er zeker weten wel, de optie om reacties uit te schakelen.
Toch al zolang ik me kun heugen.
Alleen, dacht ik (weet het niet 100% zeker), dat vroeger de optie voor reacties automatisch aanstond en je deze dus zelf moest deactiveren, als je geen reacties wilde.
Nu is het andersom en moet je reacties aanvinken als je deze wel wilt ;)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathieup
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-02-2024
ik hen de afgelopen dagen op minstens vier advertenties gereageerd maar niemand reageerd terug is dit normaal.Dit ken ik niet dat fenomeen op marktplaats heb je dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nino_070
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-09 16:17
mathieup schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 00:38:
ik hen de afgelopen dagen op minstens vier advertenties gereageerd maar niemand reageerd terug is dit normaal.Dit ken ik niet dat fenomeen op marktplaats heb je dit niet
Nee, dat is niet normaal. Hadden de (ver)kopers wel een goede VA-beoordeling? En waren het serieuze reacties/biedingen? Men is natuurlijk sowieso ook huiveriger naar iemand toe die pas net lid is geworden en geen beoordelingen heeft nog, en geen overige activiteit op Tweakers heeft vertoond.

En een 5 jaar oud topic hiervoor bumpen is natuurlijk niet nodig, het gaat nieteens over hetzelfde onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathieup
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-02-2024
ja dat kan ik begrijpen maar als niemand reageert dat is toch niet normaal ik nu net op een tv gereageerd en er bijgeschreven direckt verkocht voor die prijs kijken of daar op gereageerd word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Los van dat je een totaal ongerelateerd oud topic uit de sloot trekt denk ik dat je ook even vergeet dat "afgelopen dagen" behalve een weekend ook nog eens (kerst)vakantie en oud-op-nieuw waren. Typisch een tijd waarin mensen wat meer offline zijn en bezig zijn met familie en vrienden en dat soort zaken ;) Dus geef 't ook een beetje tijd en wees een beetje realistisch in je verwachtingen ;) Je berichten stammen voornamelijk van gisteren en vandaag en in sommige gevallen zijn ze nog geen 24u oud :X 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door RobIII op 02-01-2018 02:48 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.