Alround laptop 500-650 met beetje extra baterijduur (Dell??)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steelknigt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-08 11:52
gebruik
Ik wil mijn laptop vooral gebruiken voor standaard office werk, maar ook voor wat modeleerwerk zoals matlab en mathematica. En af en toe een een spelletje, maar deze mogen best op medium of low worden gespeeld.
budget
Ik ben opzoek naar een laptop van rond de 500-650 euro. Maar dit is meer een richt budget dan een strikt maximum.
grooten en batterij
De laptop moet soms mee naar colleges en ook in de trein. Daarvoor wil ik een laptop met een iets langere batterijduur. Ik zou toch wel graag 3 uur een film willen kunnen kijken vanaf de harde schijf. Ik ben op zoek naar een laptop met15.x inch beeldscherm. Het gewicht is niet heel belangrijk maar onder de 2,5 kg is wel fijn.

Ik heb geen merk voorkeuren maar ik wil wel graag een degelijke bouwkwaliteit.

Eigen research:
Ik zit zelf te kijken naar de Dell inspiron 15 kost met korting 494 euro. Is vergelijkbaar met w (het review exemplaar heeft alleen 4gb en 8750m grafische kaart) met [url="]http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-Inspiron-15-3521-0620-Notebook.93924.0.html"]deze notebookcheck review [/url] (het review exemplaar heeft alleen 4gb en 8750m grafische kaart)
Core i5-3337U
6 GB
1TB 5400 rpm
AMD Radeon HD 8730M DDR3
Batterij duur: idle 11h
dvd 2h (ander reviews geven hogere waarden)
dell shop (moet nog korting bij van De dell sheet)

Zou dit een goede keus zijn? of zijn er nog laptops die meer waar voor hun geld bieden? of kan ik beter wachten tot de nieuwe generatie haswells beschikbaar zijn?

alvast bedankt voor de hulp

[ Voor 33% gewijzigd door steelknigt op 02-10-2013 20:09 ]