GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Verwijderd
Dan zullen ze je vast niet controleren
Maar is die shit goedkoop daar denken jullie?
Verwijderd
Succes,
Soeptablet
En invoerrechten zal geen probleem zijn. Als je maar niet te veel hebt. Dus niet 10 processors een stuk of 2 mag best! Geen invoerrechten!
En dan haal je het gewoon uit de verpakking! Dan kunnen ze je niets maken! Het zelfde met sigaretten uit het buitenland! Je mag uit Tsjechie bijvoorbeeld maar 2 slof meenemen! Maar je mag er ook 100 meenemen! Maar dan moet elk pakje open gemaakt zijn en 1 sigaret er uit gehaald worden!
Verder staat er toch ook vaak engels op die sites? AMD enzo zal toch wel te herkennen zijn? of anders een logo
Verwijderd
Zover ik weet worden daar alleen onderdelen of items voor grote bedrijven gemaakt die niet in het land zelf te verkrijgen zijn.
Maar ik kan het mis hebben.
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Maar om ff op tva_goku terug te komen, scharrel op straat een zwervertje, stop hem 5 dollar in zn handen en laat hem het voor je kopen
Dan kunnen die $5 er ook wel weer vanaf
Jij blij, zwerver blij, verkoper pissed alsie er achter komt
Gelukkig ben ik zelf Korean maar dan geadopteerd! hahaha!Op woensdag 06 juni 2001 14:54 schreef tva_goku het volgende:
je moet opletten, ze beginnen het aardig door te krijgen daar. Zodra ze zo`n witte europeaan zien, gaan alle prijzen met 60% omhoog
Maar die troep wordt daar ook gemaakt he! Je komt vaak zat tegen Produced in Korea. En dat is altijd Zuid Korea want Noord Korea is Peoples Republic of North Korea (RPNK) En daar wordt niet zoveel technologie gebouwd!
En ja ik zal wel eens vragen aan een maat van me die in Korea woont...
Dit zijn juist de vluchten waar de douane nog wel eens wil controleren op electronica, cd's, namaak merkkleding e.d..Op woensdag 06 juni 2001 14:30 schreef Yuri het volgende:
[..]
En invoerrechten zal geen probleem zijn. Als je maar niet te veel hebt. Dus niet 10 processors een stuk of 2 mag best! Geen invoerrechten!
[..]
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Nou dat is op een luchthaven dus NIET zo!!! Iedere poort waar jij of je baggage doorheen moeten is een magnetisch veld (Rontgen) en dat zouden SDrammetjes geen goed doen...
Verwijderd
Verwijderd
Als je bv. een MP3 speler mee zou nemen nieuw in de doos kost het weer wel geld.
En wat rontgen betreft,als je je waren wil beschermen pak je procjes en je rammetjes dan in in een slabbetje lood.
Verkrijgbaar bij elke kloodgieter.
Greetz PE
Verwijderd
En James Bond films is altijd. Gwhere are zie microfielms! Gief zem to me! Miester zubbel o seven!
Maar verwerkers moeten dat wel aan kunnen denk ik! En verder als je over al lood om heen gooit dan wordt je tas te zwaar en dan betaal je $20,= per kilo meer! En weg je winst!
Verwijderd
Verwijderd
Voordeel was dat ik in de hardware support zit, dus kon ik het goed 'verkopen' dat ik hardware meehad....voor mijn werk.....
En die magneet poortjes zijn volgens mij minder schadelijk hoor! Want anders zou je gsm-telefoonboek dus ook gewist zijn als door zo'n poortje loopt in de disco!
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Sigaretten uit het buitenland met meer dan 2 slof is ook smokkel! Wie doet het niet? En die zakjes ja da's wel goed maar dan zien ze op die scanner dat er iets zit wat ze niet kunnen zien en dan is het meteen al verdacht he!
Die laptop kast heb ik ook al aan zitten denken! Maar die kolere dingen zijn zo dunh daar kan je nog geen normale HD in kwijt en videoplankjes helemaal al niet!
Verwijderd
kooi van farraday....Op donderdag 07 juni 2001 11:19 schreef dawuss het volgende:
(kooi van ferrenay ofzoiets)
Verwijderd
Michael Faraday (1791-1867)Op vrijdag 08 juni 2001 12:29 schreef Dwarfburner het volgende:
[..]
kooi van farraday....
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Kun je net zo goed gelijk volstorten met xtc pillen op de heenweg, dan hou je pas echt geld over!Op donderdag 07 juni 2001 11:19 schreef dawuss het volgende:
ik denk dat er een beter alternatief is voor een plak lood om je ram heen, want er zijn van die antistatische zakjes met kleine metaallijntjes erin verweven (kooi van ferrenay ofzoiets) en dan zijn ze beschermd zonder dat je wordt gecontroleerd op een bom ofzo. Kun je trouwens niet beter gewoon een lege laptop kast kopen (als dat mogelijk is) en daar de onderdelen instoppen? denken ze dat je een zakenmannetje bent die z'n laptop mee neemt op z'n werk. (ok, lijkt een beetje op smokkel, maar ja)