Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503071

Topicstarter
Hallo,

Sinds enige tijd heb ik de media speler WD TV live. Nu deed hij het in het begin ook super. Aan sluiten films kijken alles goed zowel beeld en geluid.

Maar nu als ik weer een film start heb ik wel beeld maar geen geluid. Wat heb ik al allemaal gedaan.

- Eerst heb ik mijn ziggo kastje op dezelfde hdmi poort aangesloten omdat ik dacht dat deze defect zou zijn. Dus mijn ziggo ontvanger er op aangesloten. Maar ik krijg gewoon beeld en geluid. Heb trouwens maar 1 HDMI poort want die andere is al wel stuk.

- Toen dacht ik misschien ligt het aan de HDMI kabel. Dus de kabel van het ziggo kastje verwisseld met die van de WD TV. Maar nee ook toen had ik alleen beeld en geen geluid.

- Vervolgens ben ik met de WD TV naar de andere TV gegaan, wel met dezelfde HDMI kabel. En daar deed hij het gewoon. Ik had geluid en beeld.

Dus ik dacht hmmmmmmmm misschien was het een tijdelijk foutje ofzo, maar toen ik hem weer geen testen op mijn eigen tv was het weer. Geen geluid wel beeld.

Zou echt niet weten waar het aan ligt. Kunnen jullie me helpen?

Groetjes,

Anne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503071

Topicstarter
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Deze vraag kun je het best ff stellen in het topic (mediaspeler) WD live tv najaar 2011.