Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

toshiba p70-a-10d

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

• chasinn32
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-09-2021
hallo,

Ik zat naar een aantal laptops te kijken en deze heeft mijn interesse getrokken,
Wil er een beetje mee gamen is dat mogelijk met deze laptop. heb zelf nog een ssd die er moet gebouwd worden een OCZ agility 3

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 17:02

Liveshort

Certified Crazy Person

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hai chasinn32 :w

Aangezien dit je eerste post is kan ik begrijpen dat er misschien nog wat fout gaat. Binnen Laptop Aankoopadvies hebben we enkele richtlijnen opgesteld die zijn te vinden in het beleid (LAA beleid). Daar staat bijv. in dat het verstandig is een budget te vermelden, wat je er mee gaat doen etc.

Hoe kom je bijvoorbeeld tot de keuze voor de Toshiba? Die is namelijk slechts bij één winkel leverbaar volgens de Pricewatch.

Ik raad je aan je reactie uit te breiden en dan eventueel een nieuw topic te openen. Als je vragen hebt kan je mij een bericht sturen.

Dit topic is gesloten.