Bestand verwijderd, via systeembeheer terug halen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Ik heb een muziekstuk verwijderd omdat ik de map geen naam had gegeven, de prullebak is ook al geleegd. Het muziekstuk stond niet op de SSD waar windows opstaat, maar op een andere harde schijf die ik voor het gemak D noem en waar al mijn audio opstaat..

Als ik nu systeem herstel uitvoer, wordt dan het bestand ook weer herschreven op die D schijf of alleen de windows installatie?

Zijn er nog andere mogelijkheden om het bestand terug te krijgen? Er zit veel werk in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Misschien kun je de bovenliggende map selecteren en onder eigenschappen naar het kopje vorige versies gaan, vanuit daar kun je misschien nog het eea terugzetten.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-10 13:18
Daarnaast maak je nog kans met programma's als NTFS undelete, soms werkt dat perfect, maar dat is afhankelijk van of hetzelfde deel van je harde schijf waar de data eerste stond alweer overschreven is.
Verwijderen is namelijk meer dat deel van je hardeschijf overschrijfbaar maken, in lekentaal:p

Maar ik zou er niet teveel op hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:44

Fiber

Beaches are for storming.

Als het echt waardevol is: Afblijven, uitzetten en naar een professioneel bedrijf brengen.

https://www.google.nl/#q=data+recovery+harde+schijf+service

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:15
Er is zat software die het terug kan halen. Getdataback of recuva waarbij die laatste simpeler is.
Maak altijd eerst een volledige backup van de schijf en werk er vooral niet mee totdat je bestand terug is. Hoe meer je met je pc doet des te meer kans er is dat het plekje overschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:30

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Systeemherstel is precies dat, het hersteld systeembestanden. Je gewone gebruikersbestanden worden niet beïnvloed. Documenten e.d., dus ook je muziekbestand, krijg je daar niet mee terug, hier wordt namelijk geen herstelpunt van gemaakt.

Wat Okki5 en Arunia al zeiden, ga met herstelsoftware aan de gang, en vooral niets meer met de schijf doen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Het is gelukt met het progje Recuva. Mijn dank aan alle hulp in dit draadje is erg groot!

Ik kan weer verder met mijn muziek project! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:08
En nu wel een backup maken he.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1