Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Zit ik lekker bij mijn vriending in Duitsland en heb eindelijk de rust en de tijd om mijn Nokia Lumia 920 te resetten. Vanaf het begin krijg ik namelijk al geen automatische updates binnen. Nu bekruipt mij langzaam het gevoel dat dat komt omdat ik de eerste Setup ook in Duitsland heb gedaan.

Ik heb al een aantal oplossingen geprobeerd maar zonder resultaat. Omdat deze week ook het grootste deel van de Ikonen op mijn startscherm niet meer wilden reageren op touch vond ik het tijd worden om de Phone te restoren. Echter na het resetten naar factorydefault komt de vraag van welk account moet worden gerestored. Je kunt niet voorheen ook maar iets instellen omtrent de verbinding die je wilt gebruiken voor het restoren. Geen APN nummer, geen WIFI´-verbinding, NIETS!!!!!

Het gevolg is dat mijn Phone aan het roamen will, maar nog geen toestemming heeft via het vinkje in instellingen. Want daar kom je nog niet bij tijdens Setup. De verbinding kann niet worden opgebouwd en je krijgt een foutmelding:
Kan geen verbinding maken / Er is een probleem opgetreden bij het aanmelden. Controleer of er voldoende bereik is. Als het bereik voldoende is, wordt het probleeem mogelijk aan de andere kant veroorzaakt. Probeer het later opnieuw.
Je kunt het zo vaak proberen als je wilt, Maar de kern van het probleem kan nooit worden opgelost.

Ik heb al gezocht op het Internet, doch zonder resultaat. Er rest mij niets anders dan morgenochtend naar Nederland te rijden. En dan wel zo ver het binnenland inrijden totdat ik niet meer aan het roamen ben.
En dan nog een (groot?) deel van mijn internetbundel kwijt zijn aan het binnenhalen van de restoredata. Want , zoals gezegd, restoren via WLAN gaat niet lukken!!!!

Er staat een grote update van Phone op de rit. Er zijn nog een aantal andere die mij nog niet bevallen aan de Phone . Ik hoop dat dit probleem en het gros van de overige manco´s worden opgelost. In de huidige versie is het geenzins een volwassen alternatief voor Android. Hooguit voor zakelijk gebruik kunnen de nadelen opwegen tegen de nadelen.

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
Wat is je vraag?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:45
Of je doet er ff een Duitse SIM in. Opgelost.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-11 12:54

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hang em aan de Wifi?

[ Voor 10% gewijzigd door CAP-Team op 29-09-2013 10:41 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X