[Testcase] DTM Zandvoort Zaterdag 28-9-'13

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
-

[ Voor 99% gewijzigd door darkreptile op 28-09-2013 22:50 ]

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
Probleem van dit soort series voor mij is dat ik vaak de sfeer mis. Die auto's zijn wellicht voor autofielen interessant, maar qua beeld gebeurt er weinig spannends, scroll ik in één keer naar beneden (ook teveel foto's overigens).

Ik zie wel dat je flink het pannen hebt geoefend, auto's heb je met die techniek weten te isoleren van de omgeving. Er valt nog wel wat op te merken aan de kadering (je snijdt wat elementen af). Maar probeer juist ook wat meer van die omgeving te laten zien, niet alleen close-ups, en maak het fotografisch wat interessanter. Nu zie ik 10 vrijwel dezelfde foto's, met enkel het verschil dat de auto soms wat anders is. Het lijnenspel van een parcours, oid. Kan je ook bij de pitstop/garages komen oid? Hopelijk heb je er wat aan, anders gewoon genieten van wat je doet. :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
Even een titelverandering gedaan. Daarnaast heb ik nog een paar opmerkingen:

-15 foto's is 3 teveel (12 is toegestaan voor een Testcase)
-geen nummering
-wat vind je zelf van de foto's?

Vliegtuigfoto kan je prima hier kwijt (dus even uit deze testcase halen): [Verzamel] Jouw vliegtuigfoto's deel 3

Beperk je selectie tot de allerbeste shots, dus verkeerd gekaderde foto's en foto's met hekken ervoor eruit. Iemand met een camera in zijn hand is ook niet bijster interessant.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
Je hoeft ze natuurlijk niet allemaal weg te halen 8)7

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ehm, als je niet tegen kritiek kunt moet je geen foto's plaatsen.

Weet wel dat je van kritiek het meest kan leren. Dit topic gaat op slot. Mocht je een nieuwe poging wagen horen we het graag. Je kan altijd contact op nemen met 1 van de modcrew.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Dit topic is gesloten.