Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Niet inloggen/blijft scrollen

Pagina: 1
Acties:

• dicee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:23
Hallo Tweakers,

Ik heb een raar probleem en hopen dat jullie mij kunnen helpen en de probleemomschrijving snappen.

Wanneer ik windows 8 opstart moet ik inloggen, daar krijg ik dan eerst dat mooie windows scherm en dan moet ik op een knop drukken om het inlog scherm ervoor te krijgen. Hier gaat het al fout, dit scherm krijg ik er niet voor. Dit lukt alleen wanneer ik ctrl ingedrukt houd. Eenmaal ingelogd doe ik windows toets + r om naar het scherm uitvoeren te gaan. Als ik hier een letter invoer krijg ik een heel lijstje en hier blijft windows in scrollen. Hieronder heb ik er een plaatje van toegevoegd om het een klein beetje te verduidelijken. Hier blijft ie dus steeds inscrollen gaat het blauwe balkje steeds 1 omhoog!

Ik heb al op virussen gescand, dit verhelpt het probleem ook niet. Dit is met Malwarebytes, hitman pro, en adwcleaner gebeurt. Ook heb ik al chkdsk /r, systeemherstel en allerlei andere windows 8 repair opties geprobeerd. Zo te zien blijft er ook geen toets hangen, en heb probleem ben ik ook in mijn browser bijvoorbeeld nog niet tegen gekomen!

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j61GsKD.png

PS. Het gaat hier om een Asus n56vb-s4062h icm een samsung 840 pro 256GB en een hdd caddy waar de 750GB WD hdd in zit.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Tik in dat venster eens explorer.exe, kijken of dat werkt. Zo te horen blijft je shell hangen namelijk.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• dicee
Als ik dat in wil typen dan blijft ie ook naar boven scrollen en kan ik explorer.exe dus niet openen. Verder lijkt explorer.exe wel te werken aangezien start menu en dergelijke wel werkt.

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
Begrijp ik het verkeerd of zou het niet ook gewoon aan zijn invoerapparatuur kunnen liggen muis, keyboard e.d.?

Edit: lezen is ook een vak.....

[ Voor 13% gewijzigd door Rubén89 op 28-09-2013 16:58 ]

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• dicee
Het is een laptop zoals vermeld, en wanneer ik touchpad uitzet heb ik het zelfde probleem. Toetsenbord is niet uit te schakelen om te testen toch?

• Rubén89
dicee schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 16:58:
Het is een laptop zoals vermeld, en wanneer ik touchpad uitzet heb ik het zelfde probleem. Toetsenbord is niet uit te schakelen om te testen toch?
Bij de meeste laptops is het toetsenbord los te halen, daarna zou je het kabeltje de connector los kunnen halen (meestal een plastic behuizing waarin je het kabeltje duwt en het met een klepje vastmaakt).

In de bios kun je het waarschijnlijk niet uitschakelen.

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• dicee
Oke nouja laat ik eerst maar verder proberen aangezien dit een laptop is waar de hele behuizing los moet wanneer ik het toetsenbord los moet halen. Het is niet 1 met een los toetsenbord bovenop.

• Rubén89
dicee schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 17:02:
Oke nouja laat ik eerst maar verder proberen aangezien dit een laptop is waar de hele behuizing los moet wanneer ik het toetsenbord los moet halen. Het is niet 1 met een los toetsenbord bovenop.
Probeer het eens met een extern, toetsenbord (usb).

Komt het probleem alleen voor als je het "uitvoeren" menu gebruikt?

Je zou ook nog als je er echt niet uitkomt, een live CD kunnen branden met (bijvoorbeeld (Ubuntu) als je die draait en er zijn geen toetsenbord problemen, dan lijkt het me niet aan het toetsenbord liggen.

[ Voor 19% gewijzigd door Rubén89 op 28-09-2013 17:05 ]

• dicee
Ik heb het probleem nog bij dat uitvoeren menu gezien, en dus bij het inlogscherm.

De live CD's lijken wel goed te werken. Ik heb een live CD van ubuntu gebruikt en een PE(live) versie van windows xp gebruikt. USB toetsenbord heb ik het zelfde probleem maarja gewone toetsenbord zit dan nog in de laptop natuurlijk. In veilige modus heb ik het zelfde probleem.
Pagina: 1