Hey mates,
Ik ben nieuw op het forum, stel me alvast voor als shenteezy.
We zijn bezig met een server op te bouwen voor remote desktop connection.
Ik heb 2 users toegevoegd (en aangemaakt) alleen welke porten moet ik forwarden en hoe doe ik dat met 2 routers? Ik maak gebruik van een Sitecom Router en een BELKIN Wireless die gekoppeld zijn aan elkaar.
De bedoeling is dat een user kan inloggen op de server van buitenaf en gebruik kan maken van de applicaties(/documenten kan opslaan).
Edit: Daarnaast wil ik gebruik maken van SSL certificaten die alleen voor de specifieke user bedoeld is.
De user hoeft dan geen wachtwoord in te toetsen, enkel de certificaten toe te voegen.
Dit hoeft nog niet nu, maar zodra alles ingesteld voor RDC.
Met vriendelijke groet,
shenteezy
Ik ben nieuw op het forum, stel me alvast voor als shenteezy.
We zijn bezig met een server op te bouwen voor remote desktop connection.
Ik heb 2 users toegevoegd (en aangemaakt) alleen welke porten moet ik forwarden en hoe doe ik dat met 2 routers? Ik maak gebruik van een Sitecom Router en een BELKIN Wireless die gekoppeld zijn aan elkaar.
De bedoeling is dat een user kan inloggen op de server van buitenaf en gebruik kan maken van de applicaties(/documenten kan opslaan).
Edit: Daarnaast wil ik gebruik maken van SSL certificaten die alleen voor de specifieke user bedoeld is.
De user hoeft dan geen wachtwoord in te toetsen, enkel de certificaten toe te voegen.
Dit hoeft nog niet nu, maar zodra alles ingesteld voor RDC.
Met vriendelijke groet,
shenteezy
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 12:54 . Reden: SSL certificaten ]