Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies lichte laptop voor thuis gebruik € 400/500

Pagina: 1
Acties:

• R en N
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-03 10:39
Beste Tweakers,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een laptop maar helaas nog niet de goede gevonden.
Mijn eisen zijn niet heel hoog maar toch wil ik wel een goede laptop voor een goede prijs.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
In principe niet heel erg veel zware taken. Voornamelijk browsen, film downloaden en afspelen (via tv), office gebruik en muziek luisteren. Het is niet heel erg veel maar toch wil ik wel dat de laptop snel is, ik heb een hekel aan wachten. Ook ben ik van het multitasken zoals 5 tabbladen open, 2 browsers, office (word en excel tegelijk), muziek aan en eventueel nog een download.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Het liefste onder de 400 euro. Lichte afwijking voor een relatief beter resultaat is uiteraard mogelijk.

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Gewicht, grote en accuduur is niet erg van belang. Hij zal voornamelijk thuis gebruikt worden.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Merkvoorkeuren heb ik niet, wel zelf al wat rond gekeken. Ik ben dan ook vooral benieuwd naar jullie mening over de onderstaande laptops. Welke zou het beste zijn/zouden jullie aanraden?

SAMSUNG Series 3 NP355V5C-A05NL

MSI Classic CR61 0M-613NL

Asus X54C-SX431V-Ptm-B950

Lenovo Essential B590 (MBT2ZMH)

Lenovo Notebook Essential B590 MBT3FMHhttps://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-144090 (Hier ook half op tweakers)

Medion Akoya E6234
(Als deze nog verkrijgbaar is)

Toshiba Satellite C55-A-1DC

HP Pavilion 15 (e001ed)

Als jullie nog andere opties hebben die nog beter zijn dan hoor ik het uiteraard graag.

Alvast bedankt voor de reacties!

[ Voor 4% gewijzigd door R en N op 28-09-2013 20:05 ]