Eigenlijk zegt de titel het al, zodra ik het beeldscherm aanzet zie je voor ongeveer 1 seconde rechtsbovenin HDMI staan en dat het beeldscherm aanstaat ( wat lichter zwart, ik weet niet hoe je dat uitlegt ). Vervolgens valt het weer uit, hij staat wel op aan.
Door het te herstarten gebeurt weer hetzelfde, en over... en over...
Maar na ongeveer een kwartier aangestaan te hebben ( met zwart beeld ) en dan te herstarten doet hij het plots weer.
Nou klinkt dit alsof het zga dood is, echter is dit al ruim een jaar zo en is het niet echt verergert.
Ben ook niet zo "blij" met het kopen van een nieuw scherm aangezien ik verknocht ben op 1600x1200 ( dus dat zal dan wel 2560x1440 worden, $$$$$$$$ ).
Het betreft een DMTECH, zo goed als een noname dus, en is al zeker 5 jaar oud als het niet ouder is.
Nou een simpel vraagje, is dit toevallig makkelijk op te lossen?
Door het te herstarten gebeurt weer hetzelfde, en over... en over...
Maar na ongeveer een kwartier aangestaan te hebben ( met zwart beeld ) en dan te herstarten doet hij het plots weer.
Nou klinkt dit alsof het zga dood is, echter is dit al ruim een jaar zo en is het niet echt verergert.
Ben ook niet zo "blij" met het kopen van een nieuw scherm aangezien ik verknocht ben op 1600x1200 ( dus dat zal dan wel 2560x1440 worden, $$$$$$$$ ).
Het betreft een DMTECH, zo goed als een noname dus, en is al zeker 5 jaar oud als het niet ouder is.
Nou een simpel vraagje, is dit toevallig makkelijk op te lossen?