Toon posts:

Fps probleem met gloednieuwe game-pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een enorm probleem, ik heb nu 2 dagen een nieuwe game-pc waar ik nu 3 games op heb geprobeerd geprobeerd (moh, Bf3, war thunder.). wat ik opstart doet hij maar rond de 10 a 30 fps terwijl youtube films op 1080p wel gladjes lopen. waar zit het probleem?

ps. ik heb zelf bijna geen ervaring met dit soort problemen, ik ben net overgestapt naar pc gamen vanaf mijn ps3 dus als het iets is dat voor de hand ligt, zeg het gerust want de kans is groot dat ik het nog niet geprobeerd heb.

mijn pc specs:
gtx770 2gb
8gb ram
i5 4670k
128gb ssd
1Tb hdd
520 watt bronze seasonic
gigabyte z87-hd3

mijn monitor(als dit wat uit maakt)
LG ips237

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Heb je wel de drivers geinstalleerd, de standaart windows drivers werken wel, maar zijn bagger, en bagger slecht.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

just to be sure, je hebt de monitor wel aangesloten op de GPU ipv het moederbord? heb je in de BIOS niet ergens 1 of andere besparingsstand aanstaan?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Verwijderd

Topicstarter
NLBUURMAN schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:28:
just to be sure, je hebt de monitor wel aangesloten op de GPU ipv het moederbord? heb je in de BIOS niet ergens 1 of andere besparingsstand aanstaan?
ik heb geen idee, ik heb in ieder geval gewoon een hdmi kabel achter in mijn pc gestoken, en ik heb maar een hdmi port erop.

de bios? das toch via zon cmd scherm te checken? zo ja hoe?

heel erg bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
kuusj98 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 10:28:
Heb je wel de drivers geinstalleerd, de standaart windows drivers werken wel, maar zijn bagger, en bagger slecht.
ja ik heb 'geforce experience' en daar staat dat de drivers up to date zijn. moet ik ook nog andere dingen hebben anders dan de driver voor mn videokaart?

bedankt! :)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:41

Thomg

Aww yiss

Maak is een foto van de achterkant.

[ Voor 34% gewijzigd door Thomg op 28-09-2013 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Thomg schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:12:
Maak is een foto van de achterkant.