Amazon.de verstuurt niet naar nederland, andere manier?

Pagina: 1
Acties:

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 15:42
Hallo iedereen,

Recent ben ik op zoek naar een e-reader en toevallig is de Kindle in de aanbieding voor 49 euro.
amazon.de link

Maar wat staat er nu? Ze verzenden het niet naar Nederland, wil je het kopen moet je het via Amazon.com doen. Waarbij je nog absurde bedragen voor invoerrechten en verzendkosten moet betalen.

Helaas ken ik niemand in Duitsland en dus is mijn vraag dan of jullie een manier weten om het te kopen.
Zoiets als Borderlinx? Ik heb al een beetje rondgezocht op Google en kwam ik tegen op: www.mailboxde.com/

De Kindle actie staat ook meteen op hun site dus lijkt me wel enigzins actueel, maar is het betrouwbaar? En ook belangrijk kent iemand misschien een goedkopere manier?

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:09
Liep laatst toevallig tegen hetzelfde probleem aan bij het bestellen van een tv (groter dan 40 inch). Voor de tv heb ik geen oplossing kunnen vinden, maar kleine pakketjes kan je in de grensstreek laten afleveren bij 1 van de cadeaushops. Deze kan je in het bestelproces selecteren.

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Cadeaushops? Van Amazon zelf?

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:04
Ik heb ook gebruik gemaakt van deze actie en heb de Kindle laten versturen naar een ophaalpunt (Hermes) vlak over de grens, het zijn een soort postagentschapjes/sigarenboer (althans waar ik ben geweest). Ik woon niet heel ver van de grens en ben er met de auto heen gereden en heb dus nu een Kindle. Dikke aanrader, voor €49 plus een beetje benzine vind je niet snel een betere :-)

De optie zit overigens gewoon in het bestelproces van amazon.de.

[ Voor 19% gewijzigd door Kassad op 28-09-2013 21:26 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• cornfed99111
Aaahh, aan die optie had ik nog niet gedacht... 8)7

Merci.

EDIT:

Vraag: Hoe gaf je dat aan bij bv. Amazon dat je naar een Hermes shop wilt sturen.
Amazon staat niet in de lijst met de "Versandhandelspartner".
Gewoon adres van die shop ingeven of zo?

[ Voor 61% gewijzigd door cornfed99111 op 28-09-2013 12:43 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-07 15:42
cornfed99111 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 12:33:
Aaahh, aan die optie had ik nog niet gedacht... 8)7

Merci.

EDIT:

Vraag: Hoe gaf je dat aan bij bv. Amazon dat je naar een Hermes shop wilt sturen.
Amazon staat niet in de lijst met de "Versandhandelspartner".
Gewoon adres van die shop ingeven of zo?
Je moet je aanmelden. Op de afleverpagina kun je dan aanmelden maar verder ben ik nog niet gekomen haha.

• cornfed99111
Heb het al gevonden: http://www.amazon.de/gp/h...lay.html?nodeId=200787040

Best wel interessant. Voor de Kindle specifiek heb ik geen interesse.
Maar er zijn genoeg aanbiedingen van Ebay, Amazon & co die op zich heel interessant zijn.
Helaas is dan bijna altijd alleen verzending in Duitsland mogelijk.
Ik had al een een 'packstation' optie van DHL bekeken, maar daar moet je een GSM met duitse SIM
hebben om de unlock code te ontvangen voor je kastje. Beetje teveel gedoe.

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07 08:02
En deze dan deze verzend het door naar Nederland of je kan het bij hem ophalen heb er zelf geen ervaring mee.

http://www.huifkar.de/
Pagina: 1