Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google agenda langzaam en niet te deleten

Pagina: 1
Acties:

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 12:25
Iemand de/een gouden tip om mijn Google Agenda weer als vanouds te krijgen? Snel responsive, betrouwbaar etc.
Sinds kort is mijn google agenda niet meer voor uit branden. Als ik inlog begint het al; hij is seconden lang aan het laden. Als ik vervolgens een afspraak wil maken, lukt dit nog net. Maar klink ik er op staat er dat ie nog bewerkt wordt. Dit duurt ook weer seconden lang. Rechtsboven staat dan ook dat er "geladen wordt". Kortom niet mee te werken.
Ik heb al geprobeerd de hele agenda te deleten: dit lukt ook niet. Google komt uiteindelijk na vrij lange tijd dat verwijderen niet mogelijk is. Er is dus duidelijk iets mis met de agenda. Een andere browser, computer oid maakt niet uit het ligt dus echt aan de agenda. Ik heb ook syncen met andere (smartphone) uitgezet.

Het is mijn primary/hoofd agenda op mijn eigen Google Apps domein (geen business helaas). Ik wil hem dus wel weer kunnen gebruiken. Een andere (extra) agenda aanmaken heeft ook geen zin, het inloggen etc. duurt dan nog steeds veel te lang.

Iemand tips?

• kaajee
Niemand een gouden tip om een 'onwillige' agenda toch te kunnen deleten?

• kaajee
Ik heb nu weer een oude agenda in kunnen laden, maar nu probeer ik deze eens te exporteren en dat gaat dus ook niet!! Sucks!
Weet iemand niet een ingang bij Google op de 1 of andere manier? Waarom introduceren ze niet toch gewoon een betaal model voor dit soort problemen; ik wil best betalen om dit probleem op te lossen, O desnoods alleen voor een soort reset van mij google account. De agenda data heb ik toch wel.
Ik baal er echt van het is mijn hoofd email adres op mijn eigen domeintje en op deze manier is de Agenda functie voor mij op dit account gewoon niet/nooit meer te gebruiken.........mooi klote......

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-11 17:47

DeTeraarist

#Boots2Asses

Niet een directe ingang, maar er zitten vast wat meer kenners: https://productforums.google.com/forum/#!forum/calendar-nl

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen