Hallo,
Ik ben nu al een tijdje aan het worstelen met het volgende probleem. Ik probeer via een php script een website uit te lezen. Nu moet ik hiervoor een form submitten, daarvoor moet ik eerst wat gegevens uit een andere pagina op dezelfde server ophalen. Deze gegevens veranderen per session.
Curlslaat wel de andere cookies op die die website genereerd, behalve de php sessid, is hier een instelling voor of is dit simpel gezegt niet mogelijk?
Een lange zoektocht op google leverde geen resultaten op.
Mijn twee curl request,
Ik ben nu al een tijdje aan het worstelen met het volgende probleem. Ik probeer via een php script een website uit te lezen. Nu moet ik hiervoor een form submitten, daarvoor moet ik eerst wat gegevens uit een andere pagina op dezelfde server ophalen. Deze gegevens veranderen per session.
Curlslaat wel de andere cookies op die die website genereerd, behalve de php sessid, is hier een instelling voor of is dit simpel gezegt niet mogelijk?
Een lange zoektocht op google leverde geen resultaten op.
Mijn twee curl request,
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| //eerste ophaal request, $ch = curl_init(); curl_setopt($ch, CURLOPT_URL,$path); curl_setopt($ch, CURLOPT_FAILONERROR,1); curl_setopt($ch, CURLOPT_FOLLOWLOCATION,1); curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER,1); curl_setopt($ch, CURLOPT_TIMEOUT, 15); curl_setopt($ch, CURLOPT_COOKIEFILE, $cookiefile); curl_setopt($ch, CURLOPT_COOKIEJAR, $cookiefile); $retValue = curl_exec($ch); curl_close($ch); //tweede request met post, waarvoor de info van het eerste request nodig is. $ch = curl_init(); curl_setopt($ch, CURLOPT_URL,$postPath); curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, "element_id=$id&csrf=$code"); curl_setopt($ch, CURLOPT_RETURNTRANSFER, 1); curl_setopt($ch, CURLOPT_TIMEOUT, 15); curl_setopt($ch, CURLOPT_COOKIEFILE, $cookiefile); curl_setopt($ch, CURLOPT_COOKIEJAR, $cookiefile); $server_output = curl_exec ($ch); curl_close ($ch); |