Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iGrasmat
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-09 04:15
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil hem voornamelijk gebruiken voor school. Maar eigenlijk wil ik gewoon een maximale laptop voor mijn budget. Ik speel zo af en toe wat games en gebruik ook redelijk vaak programmas zoals After Effects en Photoshop.

Wat mag je laptop gaan kosten?
< €800

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, hij moet een dag van 7 uur kunnen uithouden, gewicht en grootte moeten ongeveer zo zijn dat hij met een sleeve in een standaard Eastpack rugzak past

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee

Het beste wat ik tot nu toe gevonden heb is Lenovo IdeaPad G Series G500S-00742-NL, maar ben dan ook niet zo goed in het beste van het beste voor een bepaalde prijs uitzoeken :P Ik denk dat jullie daar meer van weten!

Edit: Ik hoorde trouwens ook dat de accu van de Lenovo waardeloos is...

Alvast bedankt! :)

[ Voor 3% gewijzigd door iGrasmat op 29-09-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iGrasmat
Ik heb een nieuwe optie gevonden, namelijk pricewatch: Asus N56VB-S4016H. Weet toevallig iemand hoe lang de batterij van dit apparaat mee gaat? Zijn er nog beter keuzes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:12
Qua koeling, bouwkwaliteit, scherm etc. is dat wel de beste keuze die je kunt maken met jouw budget. Helaas haal je de 7 uur op de accu zeker niet mee, 3,5 tot 4 uur bij licht gebruik is vrij normaal. Wil je dat wel kun je kijken naar zakelijke laptops, maar die zijn nieuw vrijwel altijd duurder.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iGrasmat
Bedankt voor de snelle reactie! Ik had 7 uur inderdaad een beetje overdreven genomen, ik heb m'n laptop natuurlijk niet tijdens alle colleges nodig. 3,5 tot 4 uur ben ik wel tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miredom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-07 12:49
Je kan eventueel ook nog een 2e accu kopen, dat kost je wel wat geld maar dat zal het het wel waard zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iGrasmat
Toevallig, nog een Didammer! :P
Ja, dat is inderdaad ook een optie, maar het zal waarschijnlijk ook wel mogelijk zijn om mijn laptop gedurende de dag op te laden. Bedankt voor de reacties, ik heb hem besteld bij Alternate :) (trouwens gek dat die site niet bij de pricewatch staat, want daar kost hij in totaal €833,95, ruim €35,- goedkoper dan de goedkoopste winkel bij de pricewatch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmritxDhillon
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 16:38
Het model dat je in de pricewatch hebt gevonden is een ander model dan die je bestelt hebt bij alternate.
Hij is het goedkoopst bij bobshop.nl €781

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 17:54
AmritxDhillon schreef op donderdag 10 april 2014 @ 23:35:
Het model dat je in de pricewatch hebt gevonden is een ander model dan die je bestelt hebt bij alternate.
Hij is het goedkoopst bij bobshop.nl €781
Het zal best kunnen dat hij gedaald is in prijs. Dit topic is namelijk al 7 maanden oud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:26
Haha lekker gast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Cwookie schreef op vrijdag 11 april 2014 @ 00:14:
[...]

Het zal best kunnen dat hij gedaald is in prijs. Dit topic is namelijk al 7 maanden oud ;)
_O-
Pagina: 1