Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beveilgd gedeelte website maken

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:28
Ik moet voor mijn moeder een website maken en ik zou daar graag een persoonlijk gedeelte voor haar patiënten (ze is tandarts) willen maken. Hierin zouden ze dan afspraken kunnen maken en dergelijke.

Hoe begin je daar eigenlijk aan? Ik vind dit niet zo direct op het internet terug.

Groetjes,

Robin

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Bij 't begin ;) :P
Robin Verbeek schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:16:
Ik vind dit niet zo direct op het internet terug.
Kan iemand even... uitleggen hoe ...

Als je dan eens begint met te vertellen waar je op gezocht hebt, wat je dan wél vond, waarom dat niet voldeed aan wat je wil etc. zoals dat allemaal vermeld is in onze Quickstart. Want je maakt me niet wijs dat je niets gevonden hebt en je kunt van ons natuurlijk ook niet verwachten dat we je in dit topic aan het handje gaan houden en stapje voor stapje het hele proces gaan voorkauwen ;)

Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen maar zorg dan wel dat je de voorgenoemde quickstart hanteert :)

Oh, en lees Waar hoort mijn topic? ook even want ik zie niet wat dit in Webdesign, Markup & Clientside Scripting doet ;)

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 27-09-2013 21:21 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.