*snip* gek?

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dit is vandaag de 2de maal dat ik probeer een forum topic te starten op een andere Forum maar automatisch geweigerd wordt door http://www.*snip*.com/api?ip=*snip*.
Eerst was alles slecht nu enkel het ip adres ....het rare is dat ik dit probeerde vanop het werk,thuis en via *snip*.

Weet iemand of er iets mis is met het stopforumspam?

Mvg,
Guy Forssman

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 27-09-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:51

Fiber

Beaches are for storming.

Tja, je moet ook geen andere forums bezoeken, laat staan daar topics openen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:12:
Weet iemand of er iets mis is met het stopforumspam?
Ja: het is voor luie admins die gebruiksvriendelijkheid niet hoog in het vaandel hebben staan en teveel vertrouwen hebben in wildvreemden.

Heb je dit en dit al bekeken?

En wat moeten de admins van Tweakers nou met het feit dat je elders niet mag posten?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het is me inderdaad een volslagen raadsel waarom je dit post in een forum wat gaat over het (forum)beleid van tweakers. Je kunt een topic starten in client software algemeen, maar beschrijf dan wat duidelijker wat je wilt bereiken en welk resultaat je krijgt. Hier kan niemand chocalade van maken.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Lustucru schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 21:35:
Hier kan niemand chocalade van maken.
Ik vermoed eigenlijk dat dit gewoon een verkapte poging tot spam is met al dat namedroppen en linkjes enzo :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.