• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:02
Ik ben voor mijn broertje op zoek naar een amd hd 7970 die uefi boot ondersteund. Nu kwam ik de volgende kaart tegen van msi MSI R7970 TF 3GD5/OC BE voor 250€ .Op hun website kan ik niet vinden of deze uefi boot (Secure Boot) ondersteund. Ik ben er ook op gaan googlen kwam wel wat tegen op het msi forum., maar weet daar door nog steeds niet zeker of deze kaart het ondersteund. kan iemand mij hier duidelijkheid over geven. als hij het ondersteund wil ik hem namelijk voor hem gaan kopen

Ik wil het graag hebben, omdat windows 8.1 hier door veel sneller opstart

[ Voor 14% gewijzigd door Egbert Jan op 27-09-2013 20:23 ]

Verwijderd

typo

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 19:32 ]

• Egbert Jan
is er nou niemand die mij kan vertellen of de kaart gop/ uefi boot ondersteund

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-02 14:32

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik heb zelf een UEFI moederbord, met een 7970, en die combi werkt natuurlijk prima. Verder start windows 8 sowieso snel op. Koop een SSD en dit is nog veeeel sneller.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Egbert Jan
Je kan booten zonder en met volledig uefi gebruik. Als jij Windows 8 installeert met Volledige dan moet je videokaart dat ook ondersteunen alleen de nieuwste ondersteunen dat. Het opstarten kan door volledig uefi gebruik wel 10 seconden korten duren
NeFoRcE schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:58:
Ik heb zelf een UEFI moederbord, met een 7970, en die combi werkt natuurlijk prima. Verder start windows 8 sowieso snel op. Koop een SSD en dit is nog veeeel sneller.

• Egbert Jan
Is er niemand die me hier het antwoord op kan geven. MSI is hier zo onduidelijk over. Ik ben nog wezen veder zoeken op internet maar heb het antwoord helaas nog niet kunnen vinden

Verwijderd

Misschien gewoon contact zoeken met MSI?
Pagina: 1