Geschil met Bol.com, advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:16
Beste Tweakers,

Ik heb op 16 September FIFA 14 besteld icm met een Xbox Live Gold abbonement, letterlijke tekst:

Xbox 360, LIVE Gold Abonnement, 12 + 1 maanden + Fifa 14 -
Microsoft

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/4thxblwtj/bolcom2.png

Helaas heeft Bol.com mijn bestelling en bijbehorende productpagina aangepast naar:

Xbox 360 LIVE Gold FIFA 14 Abonnement 12 + 1 maanden
FIFA 14 niet inbegrepen.

Nu is het probleem dat ik de Xbox Live code al gebruikt hebt in de veronderstelling dat mijn FIFA later zou arriveren, maar die wilt Bol.com dus niet meer leveren.
Tevens willen zij de gebruikte code niet terugnemen en FIFA gaan ze ook niet meer leveren. Op de vraag waar ik dit in de voorwaarden kon terugvinden werd geen antwoord gegeven. Ben normaal erg te spreken over Bol.com maar dit is erg jammer.

Nu is mijn vraag of er mensen ervaring hebben met een soortgelijke situatie en hoe ik nu het beste kan handelen. Voor de duidelijkheid, ik wil niet alleen EUR 60 betaald hebben voor die Xbox Live code.

Bedankt voor het meedenken!

Grtz Bobermo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:06

paQ

kost zo'n abo elders niet 35 - 40 euro?
Het is weer een herhaling van zoveel van dit soort topics. Het is klip en klaar wat ze aanbieden en het is (voor mij als absolute console leek) een zeer aannemelijke prijs. (Ik vind het best duur nog zelfs, maar goed...)
Dus ofwel alsnog leveren wat verkocht is, en in het ergste geval het gehele aankoopbedrag retourneren.

edit: daarbij is de nieuwe prijs 54,99

[ Voor 5% gewijzigd door paQ op 27-09-2013 19:19 ]

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze zoiets aanpassen, is het minimale dat je mensen met een lopende bestelling op de hoogte stelt. De winkel is dus sowieso in gebreke door iets uit te leveren dat niet besteld is. Bij wijziging heb je altijd het recht te annulerenm

Jij kon niet weten dat iets anders geleverd werd, en hebt te goeder trouw de code gebruikt. Bol zal op zijn minst het verkeerd geleverde terug moeten nemen tegen volledige bedrag plus verzend en retourkosten.

Dat is minimum; de vraag of het een realistische prijs was laat ik in het midden. Gezien Bol hier sowieso sreken laat vallen en met een lastige al geactiveerde retourlicentie komt te zitten, zou ik als ik hen was eieren voor het geld kiezen en jou alsnog fifa leveren.

Het hele gedoe anders met regelen van annuleren van de code bij fabrikant gaat ze aan moeite veel meer kosten, als het al kan.

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:53
Deze variant wordt ook bij CoolBlue verkocht, maar ik zie nergens staan dat het spel er ook bij zit.
Het gaat vermoedelijk alleen om het plaatje wat er op staat; een soort limited edition ofzo.

• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Marco schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:01:
Deze variant wordt ook bij CoolBlue verkocht, maar ik zie nergens staan dat het spel er ook bij zit.
Het gaat vermoedelijk alleen om het plaatje wat er op staat; een soort limited edition ofzo.
In de tekst in het screenshot wordt toch duidelijk 'Fifa 14' genoemd. Ik zou er dan ook vanuit gaan dat de game er bij zit. Zeker omdat ze dit (als ik de OP goed begrijp) dit later hebben verwijdert.

Hoe dit op te lossen weet ik echter niet, behalve de publiciteit zoeken (houden bedrijven over het algemeen niet zo van), dus bijv. openbaar via twitter een klacht indienen (ik weet niet of ze die hebben?).

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Marco schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:01:
Daar lijkt het spel inderdaad niet bij te zitten. Maar op het plaatje van TS staat duidelijk + Fifa 14. Dan zou je toch denken dat Fifa 14 erbij zit.

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:09
Heb je ze al in een aangetekende brief in gebreke gesteld?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• Kapiteiniglo
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Kapiteiniglo

Kapiteinigloo

Loop is bij een wetswinkel of juridisch loket in de buurt langs (is meestal gratis / zeer goedkoop)... Bol.com voldoet hier simpelweg niet aan de overeenkomst (of er moet in de algemene voorwaarden staan dat ze dit mogen doen).

Scientia potentia est

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-10 19:45
Kapiteiniglo schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 20:47:
Loop is bij een wetswinkel of juridisch loket in de buurt langs (is meestal gratis / zeer goedkoop)... Bol.com voldoet hier simpelweg niet aan de overeenkomst (of er moet in de algemene voorwaarden staan dat ze dit mogen doen).
algemene voorwaarden gaan niet boven de wet.

De consument wordt best goed beschermd als het gaat over koop-op-afstand.

Bol.com is vrij om de koopovereenkomst te ontbinden als ze de bestelling niet (voor die prijs) kunnen leveren. Bijvoorbeeld door problemen bij de leverancier of een drukfout in de advertentie waardoor de prijs lager is dan wat ze aan inkoop betalen. Bol.com moet je in dit geval je geld terug geven.

Bol.com mag niet eenzijdig de aankoopovereenkomst aanpassen, en je een ander product sturen dan je hebt besteld.

Alles wat je in de bus krijgt wat je niet hebt besteld mag je houden. Dus bol.com kan niet eisen dat je het product dat je niet besteld hebt terug stuurt of dat je er voor betaalt.

Er zijn voor bol.com dus 2 opties:
1) Alsnog Fifa 14 leveren.
2) Geld binnen 30 dagen terugstorten en je de Xbox live code laten houden.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Ze zijn lid van thuiswinkel, dus geef ze nog eenmaal de kans om het spel na te leveren en anders ga je daarheen voor de klachtenregeling. :)

• Marco
Swift92 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:44:
[...]

Daar lijkt het spel inderdaad niet bij te zitten. Maar op het plaatje van TS staat duidelijk + Fifa 14. Dan zou je toch denken dat Fifa 14 erbij zit.
Een Xbox Live abonnement van 12 maanden kost €54,95, dus waarom zou daar dan nog een spel ter waarde van €59,95 bij moeten zitten?
Een beetje logisch nadenken lijkt me hier wel op zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-10 19:45
Marco schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 23:20:
[...]

Een Xbox Live abonnement van 12 maanden kost €54,95, dus waarom zou daar dan nog een spel ter waarde van €59,95 bij moeten zitten?
Goede reden voor bol.com om de order te annuleren.
Maar ze mogen niet zomaar een foute advertentie corrigeren en dan klanten die al besteld hebben een ander product sturen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Kan toch een actie zijn nu de nieuwe Xbox eraan komt? Ik vind de prijs als leek helemaal niet gek, zo had je ook een jaar lang VI / PU + game voor 55 of 60 euro ofzo.

Koopovereenkomst eenzijdig aanpassen vind ik sowieso not done, dit doe je altijd in overleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
mijn ervaring met Bol is dat als je het duidelijk uit legt, ze zeker met een goede oplossing gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Dat Bol de tekst wijzigt bewijst dat ze zelf ook van mening zijn dat de originele tekst impliceert dat je het spel er wel bij krijgt. Omdat de koop is aangegaan onder de oude aanbieding heeft de TS dus gewoon recht op hetgeen is toegezegd, nl. het Gold-abo + het spel Fifa 14.

Nu het probleem: hoe leg je dat uit aan een telefoonmiep van Bol? :) Die hebben maar aan 2 criteria te voldoen: "Ben je 18 jr en kan je Nederlands?" check: http://www.vacaturesbijxe...ker-almere-509599-11.html

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:27

SaN

Geen gekke prijs. Fifa 14 staat duidelijk vermeld. Waarom zou je dit spel in anders in verbinding brengen met het xbox live abonnement. Geen enkele reden voor te verzinnen.

Dit is één van de weinige topics van dit soort die ik zie waarvan ik zeg dat je compleet gelijk hebt. Daarom denk ikdat je de game + het xbox live gold abonnement zou moeten krijgen/eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me vrij duidelijk; Bol.com heeft FIFA 14 na te leveren of het geld te retourneren. Dat de code inmiddels gebruikt is is het resultaat van hun eigen handelen en daarmee hun eigen probleem.

Ik zou het nog eens op de vriendelijke manier proberen en daarna de officiële weg bewandelen met een aangetekende brief waarin je duidelijk omschrijft wat je besteld hebt, wat je gekregen hebt en wat dus de discrepantie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Als er staat 'Fifa 14', waarom gaat iedereen er dan vanuit dat het om het spel gaat?
Het zou ook een sleutelhanger of een sticker kunnen zijn.

Natuurlijk is het leuk als je het spel er gratis bij krijgt, maar je weet van te voren al dat het niet klopt.

Er staat in de advertentie trouwens ook nog 'Xbox 360', dus dan zou je die er ook bij moeten krijgen.

[ Voor 17% gewijzigd door Marco op 29-09-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Open ook een topic als deze op radar en kassa, het wordt tijd dat bol.com zn zaakjes eens op orde krijgt, ze hebben echt iedere maand van dit soort problemen en ze komen er altijd mee weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:16:
Als er staat 'Fifa 14', waarom gaat iedereen er dan vanuit dat het om het spel gaat?
Het zou ook een sleutelhanger of een sticker kunnen zijn.

Natuurlijk is het leuk als je het spel er gratis bij krijgt, maar je weet van te voren al dat het niet klopt.

Er staat in de advertentie trouwens ook nog 'Xbox 360', dus dan zou je die er ook bij moeten krijgen.
8)7

Er staat natuurlijk dat het voor de xbox360 is, niet dat je een xbo360 krijgt. Er staan toch niets voor niets +jes tussen? Xbox360, xbox live Gold abbonement, 12 (i.e. je koopt een abbonnement voor 12 maanden) + 1 maanden (+ een extra maand = 13 maanden in totaal) + Fifa 14 (goh, misschien zou dit de game zijn? Fifa 14 is gewoon de naam van een game, niet van een sleutelhanger).
Maar misschien wil jij van mij een nieuwe Ferrari kopen? Slechts 20.000 euro. Stuur ik jou een speelgoedautotje op. Staat toch nergens dat het een echte ferrari is 8)7 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:16:
Waarom weet je dat van tevoren? Ik zou niet weten hoe het er anders zou staan als het wel het spel was - Bol.com heeft dit immers zelf later aangepast omdat ze zelf ook nattigheid voelden - en bovendien is de prijs niet absurd laag. Dat maakt het gewoon een valide aankoop en dat betekent dat er geleverd dient te worden.

De klant vastzetten door de levering niet terug te nemen en FIFA 14 niet te leveren is niet erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:43:
[...]

De klant vastzetten door de levering niet terug te nemen en FIFA 14 niet te leveren is niet erg netjes.
terug nemen van een gebruikte code? logisch dat Bol.com dit niet wil.
maar ze zouden dan nog wel tot een andere oplossing moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op zondag 29 september 2013 @ 09:46:
terug nemen van een gebruikte code? logisch dat Bol.com dit niet wil.
maar ze zouden dan nog wel tot een andere oplossing moeten komen.
Het is logisch dat Bol.com dat niet aanstaat, maar tegelijk hebben ze het probleem zelf veroorzaakt. Er zou geen probleem zijn als ze wat ze verkocht hebben gewoon leverden. Het product niet willen terugnemen betekent simpelweg dat ze FIFA 14 moeten leveren. Alleen zo voldoen ze aan de overeenkomst. Willen ze dat niet moeten ze de gebruikte code terugnemen. Kiezen of delen :)

Achteraf de overeenkomst wijzigen kan natuurlijk niet; als jij een huis koopt schop je ook stennis als de halve tuin en de garage opeens niet meer in de deal blijken te zitten terwijl je die wel gekocht én betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Marco schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 23:20:
[...]

is ook voor 38 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Omdat de prijs totaal niet realistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:03:
[...]

vind jij

http://www.gamecardsdirec...Kb4-a2T8LkCFYFa3godnXIAVA

[ Voor 112% gewijzigd door paQ op 29-09-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:27
Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:03:
[...]

Dat is niet geheel waar, ik heb XboX live een aantal keer als gift gekocht voor prijzen rond de 35 euro, een combi pakket met een game voor bijna 2x zoveel is dan niet zo heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkbas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:24
zeker gezien het feit dat next gen eraan komt is het helemaal niet raar dat ze mensen nog voor 12 maanden willen binden aan abbo's...
Bol.com zal gewoon moeten leveren of het geld terug moeten storten inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
Inderdaad, en ik zou hier ook geen topic over openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:09:
[...]

noted.

heeft de TS alleen niks aan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:09:
Je bent tot nu toe de enige met die mening. Ik zie talloze zeurtopics voorbij komen op GoT, maar moet TS hier toch echt gelijk geven. Een dergelijke prijs is voor een abonnement alleen vrij hoog en dus valt het te verwachten dat je er in een bundel nog iets anders bij krijgt - niet in de laatste plaats omdat er letterlijk een titel van een spel bij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzynator
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:17
als ik het zo lees en lekker onnozel doe in mijn hoofd, kan ik er ook een console bijclaimen, want er staat X-box 360.

zeker, zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ozzynator schreef op zondag 29 september 2013 @ 10:45:
als ik het zo lees en lekker onnozel doe in mijn hoofd, kan ik er ook een console bijclaimen, want er staat X-box 360.
Wat is dit toch voor onzin? Het is toch logisch dat de console waarvoor het abonnement (en het spel) is erbij wordt vermeld? Er is geen enkele reden FIFA 14 los te noemen als daarmee niet bedoeld wordt dat het spel bij de aankoop zit. Let op waar de plussen staan en het is duidelijk wat de delen van het pakket zijn; een 12 maandenabonnement voor Xbox Live op de 360 + 1 maand + FIFA 14.

Die argumentatie gaat dus niet op.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:27
Misschien dat de comma tussen XboX en Live Gold weggelaten had kunnen worden inderdaad als verduidelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:44
Prijs van het live vrij hoog? Volgens mij is het gewoon de adviesprijs. Dat het ergens anders goedkoper is te krijgen betekend hier dus niks (er zijn genoeg winkels met gewoon een prijs van 60 euro voor 12 maanden).

Maar zoals het staat zou je FIFA 14 bij je bestelling moeten krijgen. Zoals eerder al is gezegd, in gebreken stellen en zorgen dat hun het product terug nemen, of dat ze FIFA 14 gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hortz schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:02:
Prijs van het live vrij hoog? Volgens mij is het gewoon de adviesprijs. Dat het ergens anders goedkoper is te krijgen betekend hier dus niks (er zijn genoeg winkels met gewoon een prijs van 60 euro voor 12 maanden).
Laten we zeggen niet onredelijk laag. Als dat het geval was geweest has TS beter kunnen weten, maar dat is absoluut niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:10
Tekortkoming in de nakoming dit?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TS heeft gewoon gelijk, wat andere (jaloerse) mensen ook zeggen.
Het bedrag is inderdaad niet onredelijk laag.
1) Bol moet gewoon alsnog FIFA 14 leveren of
2) Hele bedrag terugstorten, klant mag code houden (coulance).
Daarnaast heb ik het idee dat het hier niet over honderden bestelling gaat als bij de Dixons actie of Neckermann man actie.
Bij de Neckermann is het nog redelijk netjes opgelost, bij de Dixons een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-10 16:59
Echt belachelijk dat bol.com je zo behandelt. Ik zou ten eerste een mailtje in formele taal sturen waarin je aangeeft dat de koopovereenkomst is gesloten met FIFA 14 inbegrepen. Verwijs hierbij naar wat vergelijkbare topics (zijn op tweakers vast wel een paar te vinden) en eis dat ze FIFA leveren of het volledige bedrag terugstorten. Ik denk dat ze dan al wel eieren voor hun geld kiezen.
Anders thuiswinkel waarborg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inmiddels een klacht ingediend via de website van de thuiswinkelorganisatie, ben benieuwd wat daaruit gaat komen.

Als Bol.com mij benaderd had met de melding dat er een fout in de advertentie zat had ik prima gevonden. Maar het feit dat ze achter mijn rug om de tekst op de website en mijn bestelling aanpassen vind ik gewoon not done. Eigenlijk geven ze daarmee toe dat ze fout zitten. Normaal erg tevreden over Bol.com, maar dit levert toch een flinke deuk in het vertrouwen op..

Zodra ik een reactie heb zal ik die hier posten, tbc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Goed dat je een screenshot had van wat je besteld had. Anders heb je niks als het achteraf aangepast wordt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Marzman schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:13:
Goed dat je een screenshot had van wat je besteld had. Anders heb je niks als het achteraf aangepast wordt.
Als het goed is krijg je per mail een bevestiging. Ik neem aan dat de versie met Fifa 14 daarin ook werd genoemd.

Ben benieuwd hoe het afloopt. Hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
@TS:
Maak je screenshots van al je bestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:09
Bobermo schreef op zondag 29 september 2013 @ 15:07:

Ik heb inmiddels een klacht ingediend via de website van de thuiswinkelorganisatie, ben benieuwd wat daaruit gaat komen.
Uit interesse, waarom meteen naar die thuiswinkelorganisatie stappen en het niet eerst zelf met bol.com via de normale weg (bol.com in gebreke stellen) proberen?

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:41:
@TS:
je gaat nu de kant op om te zeggen: zie je nou wel, je wist dat het niet kon etc etc.

Het aanbod is overduidelijk. Je kunt niet eerst de helft leveren en zeggen dat je voor de andere helft pech hebt.
Het is dan of alles, of niets. Daar draait het hier om, niet om TS een hak te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Marco schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:41:
@TS:
Nee natuurlijk niet ;) Bij bestelstatus wordt blijkbaar de originele titel weergegeven. Als ik er dan op klik dan komt de nieuwe productpagina naar voren met de aangepaste tekst.
Freeaqingme schreef op zondag 29 september 2013 @ 18:43:
[...]
Uit interesse, waarom meteen naar die thuiswinkelorganisatie stappen en het niet eerst zelf met bol.com via de normale weg (bol.com in gebreke stellen) proberen?
Omdat als ik een klacht wilde indienen via de bol site ik maar 3 regels kon invoeren als klacht. Ben er nu vandaag achter gekomen dat je via een ander formulier een langere klacht kunt indienen, dus dat heb ik nu dan ook maar gedaan.

Voor de goede orde, ik snap dat als een bedrag te mooi om waar te zijn is, het dan vaak ook zo is. Sterker nog, de webwinkel mag de koop in dat geval ontbinden (en terecht).
In dit geval was de prijs mijns inziens realistisch (ongeveer 20% korting). Daar komt nog bij dat ze zelf mijn bestelling veranderd hebben, zonder mij daarvan op de hoogte te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:37
Succes. Je staat gewoon in je recht mi.

Zelfs de afbeelding suggereert dat fifa 14 er bij zit inbegrepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:41
Ik vlieg wel eens voor 9 euro naar de andere kant van Europa of slaap voor 35 euro in een Hilton. AH heeft ook wel eens bijzonder interessante hamster aanbiedingen. Waarom zou deze prijs dan niet realistisch zijn?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Napsju schreef op zondag 29 september 2013 @ 23:42:
Ik vlieg wel eens voor 9 euro naar de andere kant van Europa of slaap voor 35 euro in een Hilton. AH heeft ook wel eens bijzonder interessante hamster aanbiedingen. Waarom zou deze prijs dan niet realistisch zijn?
Omdat dat totaal geen vergelijkbare artikelen zijn 8)7

Die 9 euro voor een ticket, daar komt nog allerlij soorten belasting bij, en je moet ook weer terug :|
die aanbieding in het hilton, daar hopen ze dat je nog een nachtje blijft (en dan voor de volle mep) of dat je in hun restaurant wat besteld.
waarom moeten mensen altijd van die totaal onzinnige vergelijkingen maken |:(

ontopic, gezien de screenshots heeft de TS wel een sterke case en denk ik dat Bol.com uiteindelijk wel overstag gaat. waarschijnlijk hoopten ze dat de TS het er bij zou laten zitten zoals 90% zou doen in die situatie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:08
Draakje5 schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:13:
Succes. Je staat gewoon in je recht mi.

Zelfs de afbeelding suggereert dat fifa 14 er bij zit inbegrepen!
Eh nee! Het is juist die afbeelding waarmee duidelijk wordt dat het spel NIET is inbegrepen...

Ik ben het volledig eens met de TS dat de wijze waarop deze 'aanbieding' wordt gedaan er een grote indruk wordt gewekt dat Fifa14 erbij wordt geleverd, dit gezien een snelle blik op het plaatje en de titel... want waarom zou je het anders een Fifa14 abonnement noemen? Ook de prijs is nog niet onredelijk te noemen, goedkoop maar niet onredelijk

Maar even wat iets dichterbij bekeken zie ik dat er op het plaatje (niet zo heel erg duidelijk) staat aangegeven dat de game afzonderlijk wordt verkocht. Op de verkoop van die game zit dus blijkbaar nog wel een actie oid, staat op de achterkant van het kaartje.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0mbvNJdE1erkpCeMzcgqOnP6/medium.jpg

Ik ben bang dat je niet erg ver gaat komen, het staat er en Bol heeft de informatie alleen duidelijker gemaakt nadat er waarschijnlijk meer klachten over de onduidelijkheid zijn ontstaan.

[ Voor 11% gewijzigd door MicGlou op 30-09-2013 05:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MicGlou schreef op maandag 30 september 2013 @ 05:36:

Maar even wat iets dichterbij bekeken zie ik dat er op het plaatje (niet zo heel erg duidelijk) staat aangegeven dat de game afzonderlijk wordt verkocht. Op de verkoop van die game zit dus blijkbaar nog wel een actie oid, staat op de achterkant van het kaartje.

[afbeelding]

Ik ben bang dat je niet erg ver gaat komen, het staat er en Bol heeft de informatie alleen duidelijker gemaakt nadat er waarschijnlijk meer klachten over de onduidelijkheid zijn ontstaan.
Wat er op het plaatje staat geschreven, is wel heel erg minuscuul. Je kan niet van consumenten gaan verwachten, dat er een vergrootglas aan te pas moet komen om er achter te komen, dat dit exclusief de game is. Op het plaatje van TS, staat toch echt +Fifa 14. Dat ze dit achteraf hebben veranderd, neemt niet weg, wat er al eerder stond. Over de prijs valt natuurlijk te twisten. Het kan immers een actie zijn, waar ze het Gold abbonement en Fifa 14 willen promoten. Dit weet je niet als consument. Dus de prijs zou aannemelijk kunnen zijn.

Of je je gelijk gaat krijgen en kunt halen is natuurlijk een ander verhaal. Het zou Bol.com sieren, om samen met de TS een compensatie te treffen of gewoon uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Eh nee! Het is juist die afbeelding waarmee duidelijk wordt dat het spel NIET is inbegrepen...
[...]
Daarom staat er ook in de omschrijving: '+ FIFA 14'. Het XBox Live abonnement wordt *normaal* idd. zonder FIFA 14 verkocht. Maar Bol doet die FIFA 14 *erbij* (zie omschijving '+ FIFA 14'). Want anders zou die '+ FIFA 14' in de omschrijving van Bol nergens op slaan.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2013 06:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 06:13:
Daarom staat er ook in de omschrijving: '+ FIFA 14'. Het XBox Live abonnement wordt *normaal* idd. zonder FIFA 14 verkocht. Maar Bol doet die FIFA 14 *erbij* (zie omschijving '+ FIFA 14'). Want anders zou die '+ FIFA 14' in de omschrijving van Bol nergens op slaan.
Dit inderdaad. De tekst op het abonnement gaat over het abonnement. De tekst van de advertentie gaat over een abonnement (zonder FIFA 14) + FIFA 14.

Sowieso is de tekst op het plaatje veel te marginaal; dat zou op zijn minst misleiding zijn. Nu staat het ook nog eens duidelijk expliciet vermeld in de advertentie, dus kan Bol.com niet achteraf aankomen met dat de klant het had kunnen weten. Men heeft gewoon een abonnement met spel verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-10 16:27
@MicGlou
Lees je reactie nog eens na.
[...]

Ik ben het volledig eens met de TS dat de wijze waarop deze 'aanbieding' wordt gedaan er een grote indruk wordt gewekt dat Fifa14 erbij wordt geleverd, dit gezien een snelle blik op het plaatje en de titel... want waarom zou je het anders een Fifa14 abonnement noemen? Ook de prijs is nog niet onredelijk te noemen, goedkoop maar niet onredelijk
...
Door die indruk te wekken gaat de aanbieder in de fout.

Het met een vergrootglas moeten lezen van de tekst op een afbeelding is gewoon van de zotte 8)7
Ook zou het niet de eerste keer zijn dat een afbeelding niet klopt op een website, dus daar op afgaan is ... tja ...

Bol.com laat na om te leveren wat is overeengekomen + ze passen achteraf maar even je bestelgeschiedenis aan.

Hebben jullie niet zo een consumenten autoriteit - want bij ons in Belgie zijn die nogal consequent als het gaat om misleidende aanbiedingen.
(niet leveren wat is beloofd of te weinig voorraad = boete)

Als de TS met een kredietkaart heeft betaald kan hij ook via die manier zijn geld proberen terug te krijgen.
(Ook weer door niet levering van hetgeen gekocht is geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chime schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:30:
Hebben jullie niet zo een consumenten autoriteit - want bij ons in Belgie zijn die nogal consequent als het gaat om misleidende aanbiedingen.
Bij ons ook hoor. Bol.com heeft mijns inziens geen schijn van kans, maar dat moet men daar zelf nog even inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

ManiacsHouse

Scheisse!

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:31:
[...]

Bij ons ook hoor. Bol.com heeft mijns inziens geen schijn van kans, maar dat moet men daar zelf nog even inzien.
In Nederland is men niet zo scheutig met boetes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
De afbeelding stond er op het moment van bestellen nog niet bij, er werd op dat moment geen afbeelding weergegeven (helaas heb ik daar geen screenshot van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ManiacsHouse schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:00:
In Nederland is men niet zo scheutig met boetes etc.
Boetes niet, maar het kan wel afgedwongen worden. De negatieve publiciteit is op zichzelf natuurlijk al een financiële straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:12:
[...]

Boetes niet, maar het kan wel afgedwongen worden. De negatieve publiciteit is op zichzelf natuurlijk al een financiële straf.
ik denk dat je de negatieve publiciteit die door dit geval veroorzaakt wordt nogal overschat.
en zelfs negatieve publiciteit kan positief uitpakken. hoeveel van de mensen die dit topic hebben gelezen hebben op de link geklinkt / op de Bol.com website gekeken? En wie weet zelfs iets besteld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:24:
ik denk dat je de negatieve publiciteit die door dit geval veroorzaakt wordt nogal overschat.
en zelfs negatieve publiciteit kan positief uitpakken. hoeveel van de mensen die dit topic hebben gelezen hebben op de link geklinkt / op de Bol.com website gekeken? En wie weet zelfs iets besteld. ;)
Dat hangt er vanaf hoe ze het aanpakken ;) Onderschat ook niet hoe doodsbang bedrijven (in sommige sectoren) tegenwoordig zijn voor slechte feedback; ze bestaan bij de gratie van het internet, de concurrentie is moordend en minpunten kosten ze direct geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:05

SuBBaSS

-has Ryzen

Kenzi schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:24:
[...]
Dat vraag ik me af, al langer trouwens sinds het regelmatig verschijnen van dit soort "foutjes" in de topics hier. Waar ik me vooral over verwonder is dat velen dubbele maatstaven aanhouden: bij een traditionele winkel waar je slecht behandeld bent kom je (als het "goed" is) niet weer, maar in de verschillende topics over online winkels die in de fout gaan zie je steeds weer dezelfde lieden. Is dat een soort van aankoop-masochisme oid?
Het moge nu onderhand wel bekend zijn dat Bol.com zijn zaakjes niet op orde heeft.
Mijd die tent dan ook gewoon (en verspreid het woord) ipv. de ellende steeds weer op te zoeken!

Dit topic is weliswaar iets duidelijker een fout van Bol.com, maar bedenk dat zij het betreffende plaatje niet gemaakt hebben, alleen geplaatst en de kans dat ze dit onder de beruchte zetfouten scharen lijkt mij redelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
SuBBaSS schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:59:
[...]
maar in de verschillende topics over online winkels die in de fout gaan zie je steeds weer dezelfde lieden

...

Dit topic is weliswaar iets duidelijker een fout van Bol.com, maar bedenk dat zij het betreffende plaatje niet gemaakt hebben, alleen geplaatst en de kans dat ze dit onder de beruchte zetfouten scharen lijkt mij redelijk groot.
Ik was altijd erg tevreden over Bol.com. Nogmaals, op het moment van bestellen stond er geen plaatje. Ik snap wat je bedoelt met de mensen die opzoek zijn naar fouten en dan moord en brand gaan roepen. In dit geval is er wat anders aan de hand. Iets wat voor mij ook bevestigd word door de vele reacties in dit topic, waarvoor dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:05

SuBBaSS

-has Ryzen

Bobermo schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:12:
[...]

Ik was altijd erg tevreden over Bol.com. Nogmaals, op het moment van bestellen stond er geen plaatje. Ik snap wat je bedoelt met de mensen die opzoek zijn naar fouten en dan moord en brand gaan roepen. In dit geval is er wat anders aan de hand. Iets wat voor mij ook bevestigd word door de vele reacties in dit topic, waarvoor dank!
Begrijp me niet verkeerd, ik doelde niet zozeer op jou en dit geval lijkt niet zo overduidelijk fout.
Het was meer een opmerking in het algemeen.
Dat iemand bewust op "to good to be true" aanbiedingen ingaat en er (blijkens de vele topics erover) vervolgens alleen maar gefrustreerd over worden snap ik echter minder. Vandaar mijn vergelijking met slechte winkels in de analoge wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Reactie van de klantenservice, ben benieuwd!

U geeft aan dat u het artikel 'FIFA 14' niet heeft ontvangen bij uw bestelling met nummer 81829xxxxx, terwijl deze wel bij de beschrijvinging inbegrepen staat. Wij begrijpen dat dit vervelend is.

Om u van de juiste informatie te voorzien, hebben wij uw vraag doorgestuurd naar een andere afdeling. Zodra wij een antwoord ontvangen, brengen wij u hiervan op de hoogte. Wij verwachten u uiterlijk binnen een week van antwoord te voorzien.

[ Voor 3% gewijzigd door Bobermo op 30-09-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:08
chime schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:30:
@MicGlou
Lees je reactie nog eens na.

[...]

Door die indruk te wekken gaat de aanbieder in de fout.

Het met een vergrootglas moeten lezen van de tekst op een afbeelding is gewoon van de zotte 8)7
Ook zou het niet de eerste keer zijn dat een afbeelding niet klopt op een website, dus daar op afgaan is ... tja ...

Bol.com laat na om te leveren wat is overeengekomen + ze passen achteraf maar even je bestelgeschiedenis aan.

Als de TS met een kredietkaart heeft betaald kan hij ook via die manier zijn geld proberen terug te krijgen.
(Ook weer door niet levering van hetgeen gekocht is geweest)
Ik hoef niets na te lezen, ik denk alleen dat het begrip voor een foutje bij mij wat hoger ligt... er wordt bijna moord en brand geschreeuwd om eigenlijk de onoplettendheid van de TS. Ja Bol had duidelijker kunnen zijn, maar dit soort dingen worden tegenwoordig continue aangehaald om een slaatje te slaan uit een webshop. Ik kan toch duidelijk zien na een korte inspectie dat het spel niet inbegrepen is... ook wij als consumenten moeten opletten en de kleine lettertjes lezen... en als ik mij niet vergis staat hetzelfde ook op het kaartje wat de TS heeft ontvangen... De TS heeft namelijk een xbox-abonnement besteld welke is toegespitst op Fifa en er hoort dus nog wel degelijk een bepaalde actie bij... is dat niet zo, dan kan de TS simpel claimen dat hij/zij het verkeerde product geleverd heeft gekregen, maar niet dat de order niet compleet is.

De afbeelding die de TS laat zien zegt ook helemaal niets over de informatie op de website, maar over de informatie geleverd NA de initiële bestelling... daarop kan dus niet eens geclaimed worden, want de TS heeft de pagina van het artikel toch eerst bekeken? En ja, op deze bevestiging van bestelling is het niet moeilijk te zien dat er idd +fifa14 opstaat... maar misschien is het woordje 'actie' weggevallen oid gezien de beperkte ruimte voor tekst. Plus dat de TS niet eerst is gaan nadenken en het abonnement al in gebruik heeft genomen en dan pas gaat klagen... wat mij betreft is het probleem een kleine onduidelijkheid van Bol en een TS die te enthousiast de bestelling heeft geplaatst zonder eerst goed te kijken wat er werd besteld en daarna ook nog eens enthousiast aan het 'installeren' is gegaan.

Als Bol.com hierin ook maar enigszins tegemoet komt dan is dat niet rechtvaardigheid, maar flinke mazzel voor de TS en een stukje klantvriendelijkheid van Bol.com. Je kan een winkel moeilijk de schuld geven dat je zelf een beetje kort door de bocht bent gegaan, je hebt ook ogen toch? Of ben je daarvoor niet verantwoordelijk?

[ Voor 24% gewijzigd door MicGlou op 30-09-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

MicGlou schreef op maandag 30 september 2013 @ 16:44:
Ik kan toch duidelijk zien na een korte inspectie dat het spel niet inbegrepen is... ook wij als consumenten moeten opletten en de kleine lettertjes lezen... en als ik mij niet vergis staat hetzelfde ook op het kaartje wat de TS heeft ontvangen...
Ten eerste heeft TS twee keer gezegd dat het plaatje er destijds nog niet bij stond. Ten tweede: als je echt op het plaatje moet klikken, dan zijn de kleine lettertjes toch sowieso niet geldig? Je mag niet van consumenten verwachten dat ze alle plaatjes van een product grondig geïnspecteerd hebben. Kleine lettertjes horen bij de productomschrijving of in de algemene voorwaarden, niet in plaatjes, FAQ's, of op andere gekke plekken waarvan je niet kan verwachten dat de consument daar wel kijkt. Ik was er niet opgekomen om plaatjes uit te vergroten.

Maar al hoort de TS dat te lezen, dan is er alsnog tegenstrijdige informatie. Er staat duidelijk "+ fifa14" bij.
Plus dat de TS niet eerst is gaan nadenken en het abonnement al in gebruik heeft genomen en dan pas gaat klagen... wat mij betreft is het probleem een kleine onduidelijkheid van Bol en een TS die te enthousiast de bestelling heeft geplaatst zonder eerst goed te kijken wat er werd besteld en daarna ook nog eens enthousiast aan het 'installeren' is gegaan.
De TS bestelt een abbonement, hij neemt het abbonement in gebruik en dan had hij beter moeten nadenken?

Even voor de duidelijkheid, wordt zo'n code digitaal of fysiek verstuurd? Als het digitaal verstuurd wordt is het helemaal duidelijk dat de code en het spel los ontvangen worden, en de TS dus prima alvast met de code aan de slag kan. Maar anders is het ook prima mogelijk dat ze los verstuurd worden. En al vermoed je dat het een foutje is, je hebt het wel besteld dus je kunt ook denken "ik ga vast met deel 1 van mijn bestelling aan de slag en als deel 2 uitblijft dan bel ik wel een keer". Geen heel onredelijke gedachte.
Je kan een winkel moeilijk de schuld geven dat je zelf een beetje kort door de bocht bent gegaan, je hebt ook ogen toch? Of ben je daarvoor niet verantwoordelijk?
Nou worden de rollen wel heel erg omgedraaid. Bol.com biedt duidelijk een abbonement + fifa14 aan, een logische combinatie voor een redelijke prijs, en dan moet je er zelf achteraan gaan bellen om het te verifiëren? Als bol.com dit wil corrigeren moeten ze daar zelf mee komen, niet de klant opzadelen met een halve bestelling. Dan moeten ze gewoon niet leveren.

Ik ben op zijn zachtst gezegd geen fan van bestellingen doen waarvan je weet dat ze niet kloppen, maar hierin heeft de TS gewoon duidelijk gelijk en valt hem niets te verwijten.

[ Voor 5% gewijzigd door bwerg op 30-09-2013 18:20 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
[...]

Ik hoef niets na te lezen, ik denk alleen dat het begrip voor een foutje bij mij wat hoger ligt... er wordt bijna moord en brand geschreeuwd om eigenlijk de onoplettendheid van de TS. Ja Bol had duidelijker kunnen zijn, maar dit soort dingen worden tegenwoordig continue aangehaald om een slaatje te slaan uit een webshop. Ik kan toch duidelijk zien na een korte inspectie dat het spel niet inbegrepen is... ook wij als consumenten moeten opletten en de kleine lettertjes lezen... en als ik mij niet vergis staat hetzelfde ook op het kaartje wat de TS heeft ontvangen... De TS heeft namelijk een xbox-abonnement besteld welke is toegespitst op Fifa en er hoort dus nog wel degelijk een bepaalde actie bij... is dat niet zo, dan kan de TS simpel claimen dat hij/zij het verkeerde product geleverd heeft gekregen, maar niet dat de order niet compleet is.
Dan adviseer ik je toch om het begin nog even na te lezen want je mist wat essentiele informatie!!
NADAT Bol.com de pagina heeft aangepast is het duidelijk te zien dat het spel er niet bijzit. Op het moment dat ik het bestelde werd hier echter geen melding van gemaakt. Ik heb inderdaad dit kaartje + FIFA besteld, als ik dan alleen het kaartje krijg is mijn order toch incompleet of 8)7 ?

De afbeelding die de TS laat zien zegt ook helemaal niets over de informatie op de website, maar over de informatie geleverd NA de initiële bestelling... daarop kan dus niet eens geclaimed worden, want de TS heeft de pagina van het artikel toch eerst bekeken? En ja, op deze bevestiging van bestelling is het niet moeilijk te zien dat er idd +fifa14 opstaat... maar misschien is het woordje 'actie' weggevallen oid gezien de beperkte ruimte voor tekst.
Als Bol.com achter mijn rug om mijn bestelling en de bijbehorende productpagina aanpast, is dit toch het enige bewijs dat ik kan produceren? Ik maak toch niet van elke bestelling een screenshot?!
Plus dat de TS niet eerst is gaan nadenken en het abonnement al in gebruik heeft genomen en dan pas gaat klagen... wat mij betreft is het probleem een kleine onduidelijkheid van Bol en een TS die te enthousiast de bestelling heeft geplaatst zonder eerst goed te kijken wat er werd besteld en daarna ook nog eens enthousiast aan het 'installeren' is gegaan.
FIFA 14 kwam uit op 27 September, op 23 September kreeg ik dit kaartje in de bus. Is het dan heel gek dat ik denk dat mijn FIFA op 27 September "nagestuurd" wordt?
Als Bol.com hierin ook maar enigszins tegemoet komt dan is dat niet rechtvaardigheid, maar flinke mazzel voor de TS en een stukje klantvriendelijkheid van Bol.com. Je kan een winkel moeilijk de schuld geven dat je zelf een beetje kort door de bocht bent gegaan, je hebt ook ogen toch? Of ben je daarvoor niet verantwoordelijk?
Ik heb zeker ogen, sterker nog, zelfs ook een geheugen en een rechtvaardigheidsgevoel.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Update:

Ik ben net gebeld door de klantenservice van Bol.com n.a.v. mijn klacht bij de thuiswinkelorganisatie. Goed gesprek met als uitkomst dat ik Fifa 14 nu kan bijbestellen voor 20 Euro, waar ik tevreden mee ben.
Bol.com bood zijn excuses aan voor het veranderen van de bestelling zonder mij op de hoogte te stellen, iets wat ze normaal gesproken wel doen, als ik de medewerker mag geloven.
Al met al prima opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobermo schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:59:
Update:

Ik ben net gebeld door de klantenservice van Bol.com n.a.v. mijn klacht bij de thuiswinkelorganisatie. Goed gesprek met als uitkomst dat ik Fifa 14 nu kan bijbestellen voor 20 Euro, waar ik tevreden mee ben.
Bol.com bood zijn excuses aan voor het veranderen van de bestelling zonder mij op de hoogte te stellen, iets wat ze normaal gesproken wel doen, als ik de medewerker mag geloven.
Al met al prima opgelost!
Als je daar tevreden mee bent is het een prima oplossing :Y Ook een mooi gebaar voor alle mieperts in dit topic dat je blijkbaar niet het onderste uit de kan wilde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Verwijderd schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 20:57:
[...]

Als je daar tevreden mee bent is het een prima oplossing :Y Ook een mooi gebaar voor alle mieperts in dit topic dat je blijkbaar niet het onderste uit de kan wilde hebben.
Haha inderdaad! Plus het feit dat ik de verhaallijn van GTA uitgespeeld heb, en ik nu toch wel graag Fifa wil spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Kenzi schreef op maandag 30 september 2013 @ 04:20:
[...]

Omdat dat totaal geen vergelijkbare artikelen zijn 8)7

Die 9 euro voor een ticket, daar komt nog allerlij soorten belasting bij, en je moet ook weer terug :|
die aanbieding in het hilton, daarhopen ze dat je nog een nachtje blijft (en dan voor de volle mep) of dat je in hun restaurant wat besteld.
waarom moeten mensen altijd van die totaal onzinnige vergelijkingen maken |:(

ontopic, gezien de screenshots heeft de TS wel een sterke case en denk ik dat Bol.com uiteindelijk wel overstag gaat. waarschijnlijk hoopten ze dat de TS het er bij zou laten zitten zoals 90% zou doen in die situatie. :+
Soort van abonnement bedoel je dus eigenlijk :w

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

denk niet dat TS de aankoop had gedaan als de initiële verkoopprijs 80 euro was geweest.
Hoewel de TS tevreden is vind ik het een tegenvaller dat Bol hem nog €20 aftroggelt voor hun eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facebook / twitter kanalen proberen. Negatieve reclame laat ze meestal sneller lopen.

Iig bij KPN wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJayMan schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 03:03:
denk niet dat TS de aankoop had gedaan als de initiële verkoopprijs 80 euro was geweest.
Hoewel de TS tevreden is vind ik het een tegenvaller dat Bol hem nog €20 aftroggelt voor hun eigen fout.
Is er dan een alternatief voor TS? Niemand gaat procederen hierom dus dit is waarschijnlijk het best haalbare.

Verder kan ik er niet met mijn verstand bij dat als er ergens een LCD tv te koop staat voor 100,- iedereen schreeuwt dat er geleverd moet worden en dat in dit geval een aantal mensen over TS heen vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:01:
[...]
Verder kan ik er niet met mijn verstand bij dat als er ergens een LCD tv te koop staat voor 100,- iedereen schreeuwt dat er geleverd moet worden en dat in dit geval een aantal mensen over TS heen vallen.
deze redenering is al een aantal keer gepasseerd en mank gegaan.

het minst haalbare: geld terug, maar daar wil Bol niet aan.
het best haalbare: fifa14 leveren zonder de €20,- 'boete'

edit: maar TS is tevreden, dus ik zal verder niet meer reageren in dit topic

[ Voor 8% gewijzigd door JJ Le Funk op 05-10-2013 22:44 . Reden: wijze woorden toegevoegd ]

Pagina: 1