Beste Tweakers,
ik wil graag een nieuwe mini ITX gaming pc maar weet niet precies wat ik moet aanschaffen.
om dit moment heb ik dit samen gesteld en wil ik kraag advies als het goed met elkaar afstemt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? GAMEN !
Wat mag het systeem gaan kosten? 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. zie lijst
Wat denk je allemaal nodig te hebben? ????
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? nee niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) liefst zo min mogelijk geluid Energie verbruik maakt niet zo veel uit.
Intel Core i7 4770K Boxed
MSI Z87I
Cooler Master Silent Pro M2 620W
Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
Asus GTX670-DC2T-2GD5 (al in mijn bezit)
BitFenix Prodigy Rood
en een SSD en een HDD ( al in mijn bezit)
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven als het al goed is of er aan wat veranderd moet worden.
b.v.d
ik wil graag een nieuwe mini ITX gaming pc maar weet niet precies wat ik moet aanschaffen.
om dit moment heb ik dit samen gesteld en wil ik kraag advies als het goed met elkaar afstemt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? GAMEN !
Wat mag het systeem gaan kosten? 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model. zie lijst
Wat denk je allemaal nodig te hebben? ????
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? nee niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.) liefst zo min mogelijk geluid Energie verbruik maakt niet zo veel uit.
Intel Core i7 4770K Boxed
MSI Z87I
Cooler Master Silent Pro M2 620W
Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
Asus GTX670-DC2T-2GD5 (al in mijn bezit)
BitFenix Prodigy Rood
en een SSD en een HDD ( al in mijn bezit)
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven als het al goed is of er aan wat veranderd moet worden.
b.v.d
[ Voor 33% gewijzigd door Fasili007 op 27-09-2013 19:44 . Reden: bijvoeging ]