Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

alienware 17 kopen

Pagina: 1
Acties:

• Bryan.1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-10 00:11
Hallo,

Ik wil graag een Alienware laptop met een GTX 780 en 256 GB SSD kopen
Ik heb me geregistreerd bij dell.nl/vip en heb 2 codes gekregen voor 10% discount.
Ook weet ik dat ik t/m 30 september deze code kan gebruiken om nog eens 10% korting te krijgen: K14M373LDKZ?DL. Tenminste dat heb ik hier gelezen Alienware 17 En ook hier [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
Het rare is alleen dat ik niet bij de winkelmandje de VIP korting kan combineren met de 10% alienware korting. Lukt iemand anders dit wel? Bij mij pakt die of de ViP korting van 10% of de Alienware korting die t/m 30sep loopt. Maar niet beide...Darkstone / Quad het lukt jullie allebei om 20% discount toe te passen. Willen jullie het proberen met de onderstaande codes? misschien dat het jullie wel lukt, zoals jullie ook in de bovenstaande linken hebben gedaan

Ik surf via dell.nl/vip maar het lukt mij niet om beide te gebruiken op de zelfde artikel.

De laptop zal gebruikt worden voor gaming en voor mijn schoolopdrachten. Mijn budget is Max 2000 euro en ik ben niet van plan om de laptop te vervoeren.

Ik wil de 3e halen op deze pagina http://www.dell.com/nl/p/...=nlepp1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

Met een SSD van 256 GB en 1 jaar ongelukken verzekering

Willen jullie asap reageren zodra jullie dit lezen. Er zit een beetje haast achter aangezien deze code K14M373LDKZ?DL al over 3 dagen vervalt.

Weet iemand waarom het niet lukt? Graag some feedback.

[ Voor 45% gewijzigd door Bryan.1 op 29-09-2013 02:11 ]

• Bryan.1
Niemand?

Verwijderd

Als je goed had gelezen had je gezien dat er 2 verschillende vip bonnen zijn: oude en nieuwe. Je kan oude en nieuwe VIP bonnen combineren. Dat kon ook met de 10% waardebon.

Overigens zou ik niet de 3e configuratie uit de lijst nemen, de doorsnee gebruiker heeft niet zoveel aan een i7-4800mq tov. de i7-4700mq.

• Bryan.1
Verwijderd schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:13:
Als je goed had gelezen had je gezien dat er 2 verschillende vip bonnen zijn: oude en nieuwe. Je kan oude en nieuwe VIP bonnen combineren. Dat kon ook met de 10% waardebon.

Overigens zou ik niet de 3e configuratie uit de lijst nemen, de doorsnee gebruiker heeft niet zoveel aan een i7-4800mq tov. de i7-4700mq.
Oh ja excuses 8)7 Ik heb dus een oude code nodig. Heb jij er misschien nog 1 die je wilt ruilen voor een nieuwe ? Je zou me daar echt een plezier mee doen :X De reden waarom de 3e Laptop van de lijst mij zo aanspreek is omdat ik daar een 256 GB SSD bij kan nemen

[ Voor 10% gewijzigd door Bryan.1 op 28-09-2013 13:25 ]

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Voor de €300 die je spaart met het 2e systeem kun je 2x 256GB SSD kopen en die zelf in RAID0 zetten. Hoef je ook niet de SSD van Dell te kopen dus dan ben je nog €150 goedkoper uit en je hebt een HDD over die je als extra opslag kan gebruiken ;)

• Bryan.1
lucash schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:43:
Voor de €300 die je spaart met het 2e systeem kun je 2x 256GB SSD kopen en die zelf in RAID0 zetten. Hoef je ook niet de SSD van Dell te kopen dus dan ben je nog €150 goedkoper uit en je hebt een HDD over die je als extra opslag kan gebruiken ;)
Oh echt waar >:) Dat kan natuurlijk ook! Heb jij nog een SSD die je aanbeveelt? En kan ik er zomaar een SSD bij plaatsen zonder dat daar problemen mee worden veroorzaakt? En Raid0? wat is dat?

[ Voor 15% gewijzigd door Bryan.1 op 28-09-2013 13:56 ]

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Bryan.1 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 13:48:
[...]

Oh echt waar >:) Dat kan natuurlijk ook! Heb jij nog een SSD die je aanbeveelt? En kan ik er zomaar een SSD bij plaatsen zonder dat daar problemen mee worden veroorzaakt? En Raid0? wat is dat?
Raid 0 zou ik niet snel doen met SSD's. Erg leuk in benchmarks, maar bij normaal gebruik ga je 0,0 verschil merken (denk aan bij games, internetten, photoshop, etc.). De Samsung 840 Evo is een dikke aanrader, krijgt super beoordelingen en Samsung staat al lang bekend als de beste keuze voor een betrouwbare SSD. Als je dan toch bezig bent zou ik wel voor het 500GB model gaan (pricewatch: Samsung 840 series EVO Laptop kit 500GB). Hier is trouwens de review ervan te vinden: reviews: Samsungs nieuwe 840 EVO-ssd's: moeilijk te verslaan. SSD erbij plaatsen keurt Dell goed en het is zelfs erg makkelijk, gewoon service manual erbij pakken en dan heb je het binnen een paar minuutjes geklaard.

Grillmeister

• Bryan.1
RoofTurkey schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:18:
[...]

Raid 0 zou ik niet snel doen met SSD's. Erg leuk in benchmarks, maar bij normaal gebruik ga je 0,0 verschil merken (denk aan bij games, internetten, photoshop, etc.). De Samsung 840 Evo is een dikke aanrader, krijgt super beoordelingen en Samsung staat al lang bekend als de beste keuze voor een betrouwbare SSD. Als je dan toch bezig bent zou ik wel voor het 500GB model gaan (pricewatch: Samsung 840 series EVO Laptop kit 500GB). Hier is trouwens de review ervan te vinden: reviews: Samsungs nieuwe 840 EVO-ssd's: moeilijk te verslaan. SSD erbij plaatsen keurt Dell goed en het is zelfs erg makkelijk, gewoon service manual erbij pakken en dan heb je het binnen een paar minuutjes geklaard.
Bedankt voor de tip! Maar hoe installeer ik die SSD dan? Schroef erin en eruit ? En hoe installeer ik Windows er dan op?

• Bryan.1
/Edit als er iemand is die een oude code wil ruilen tegen een nieuwe voor 10% korting dan hoor ik dat graag :D Je zou me daar een heel groot plezier mee doen! En heeft iemand trouwens ervaringen met AlienWare? Ik ga nu voor de 2e systeem.

[ Voor 20% gewijzigd door Bryan.1 op 28-09-2013 14:58 ]

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 13:55

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Bryan.1 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:45:
[...]

Bedankt voor de tip! Maar hoe installeer ik die SSD dan? Schroef erin en eruit ? En hoe installeer ik Windows er dan op?
Gewoon in HDD slot 2 schroeven, dan heb je de oude HDD nog als opslag. Dan gewoon via de Dell dvd windows installeren op de SSD (eerst trouwens raid modus op AHCI zetten) en je bent klaar om te gaan, na het installeren van alle drivers dan :) .

Grillmeister

• Bryan.1
RoofTurkey schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 14:58:
[...]

Gewoon in HDD slot 2 schroeven, dan heb je de oude HDD nog als opslag. Dan gewoon via de Dell dvd windows installeren op de SSD (eerst trouwens raid modus op AHCI zetten) en je bent klaar om te gaan, na het installeren van alle drivers dan :) .
Hmm, en dan de HDD wissen? Ik neem aan dat je niet 2x de zelfde licentie op en je HDD en je SSD kan draaien? HDD met de rechtermuisknop formatteren? en wat is het verschil tussen AHCI en RAID? Sorry dat ik zoveel vragen stel :S

[ Voor 8% gewijzigd door Bryan.1 op 28-09-2013 15:06 ]

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 16:43
Bij de samsung krijg je ook software om alle data van je hardeschijf over te zetten op de nieuwe SSD dit is niet moeilijk en vrij snel als je dit in het begin doet als je alleen nog windows op je schijf hebt staan. simpel uit te voeren, heb ik ook gedaan en dan met een externe behuizing voor de SSD werkt prima!

Daarna dus de hardeschijf gebruiken als reserve of leeggooien en als tweede schijf in de twee HDD bay zetten aangezien de SSD in bay 1 (0) zit

[ Voor 21% gewijzigd door marineII7 op 28-09-2013 15:20 ]

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Bryan, je neemt nogal een passieve houding aan. Je reacties bestaan enkel uit vragen zonder eerst eigen onderzoek te doen. Dat je er niet veel kennis van hebt is niet het probleem; je kan immers kennis opdoen. Echter moet je dan wel een actieve houding hebben in de vergaring van informatie. De migratie van je Windows naar een ander medium wordt bijvoorbeeld al veelvuldig op internet besproken. Het forum van Tweakers is daarmee ook meer bedoeld om hulp te bieden als je er zelf niet uitkomt mits je al wel zelf iets hebt geprobeerd.

Daarnaast is dit niet de plek om naar kortingsbonnen te vragen.

• Bryan.1
Bolletje schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:23:
Bryan, je neemt nogal een passieve houding aan. Je reacties bestaan enkel uit vragen zonder eerst eigen onderzoek te doen. Dat je er niet veel kennis van hebt is niet het probleem; je kan immers kennis opdoen. Echter moet je dan wel een actieve houding hebben in de vergaring van informatie. De migratie van je Windows naar een ander medium wordt bijvoorbeeld al veelvuldig op internet besproken. Het forum van Tweakers is daarmee ook meer bedoeld om hulp te bieden als je er zelf niet uitkomt mits je al wel zelf iets hebt geprobeerd.

Daarnaast is dit niet de plek om naar kortingsbonnen te vragen.
Ja ik dacht dat is wel zo makkelijk maar, je hebt gelijk ik kan en ga ook googlen voor reviews, ervaringen en mogelijkheden :)

Waat kan ik wel vragen naar ruilen van kortingsbonnen?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
Bryan.1 schreef op zaterdag 28 september 2013 @ 15:58:
[...]

Ja ik dacht dat is wel zo makkelijk maar, je hebt gelijk ik kan en ga ook googlen voor reviews, ervaringen en mogelijkheden :)

Waat kan ik wel vragen naar ruilen van kortingsbonnen?
In het Aanbiedingen en Kortingscodes subforum is daar een topic over: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Het is daar echter niet de bedoeling om te vragen naar kortingsbonnen. Wil je daadwerkelijk iets ruilen dan is dat is Vraag & Aanbod meer geschikt.
Pagina: 1