Koppeling Youtube - Google +

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Topicstarter
Als ik op youtube een reactie wil posten moet ik hem verbinden met mijn google plus account.

Dit vind ik erg irritant want Google+ is gewoon mijn complete naam maar op youtube wil ik een soort van anonimiteit behouden. Als ik ergens aan het ranten ben hoeft niet iedereen direct mijn volledige naam te weten.

Is die koppeling nou echt verplicht? ik heb het aldoor uitgesteld maar nu lijkt dat niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06

Cyphax

Moderator LNX
Hmmm dat is niet zo mooi... ik heb tot nog toe telkens gezegd dat ik niet m'n echte naam wil gebruiken voor YouTube. Ik wil YouTube en Google+ niet koppelen en dat ga ik ook niet doen. Google kan hoog of laag springen, dan verzin ik wel een tweede account ofzo.

Ik ben nog niet gedwongen die koppeling te maken, trouwens, maar 't is nog niet zo lang geleden dat ze me die vraag (weer) stelde.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor reacties op filmpjes is een Google+ account nu vereist: nieuws: Google gaat Google+ aan YouTube-reactiesysteem koppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:06

Cyphax

Moderator LNX
Hmm ik kan nu nog reageren zonder de koppeling met Google+ te hebben gemaakt.
In de Play store kun je ook geen beoordeling van apps achterlaten zonder Google+ en het wordt ook gedeeld tussen die twee netwerken. (Met als resultaat dat ik dus ook geen apps een beoordeling geef.)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Topicstarter
Man man man wat een gezeik, met die koppeling ben ik al mijn uploads kwijt, die heeft hij gewoon allemaal weggeflikkerd.
Geweldige toevoeging dit google....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18
kaasaanfiets schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:25:
Man man man wat een gezeik, met die koppeling ben ik al mijn uploads kwijt, die heeft hij gewoon allemaal weggeflikkerd.
Geweldige toevoeging dit google....
Volgens mij was dat gewoon een vraag die je verkeerd heb beantwoord. Iets van naam veranderen bij oudere posts en uploads, alleen geselecteerde reacties/uploads of alles weggooien. Die 3 opties had ik volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Misschien moet je sowieso niet ranten bij video's? Daarvoor heeft Google deze koppeling juist bedacht, omdat er teveel gezeik geplaatst werd bij video's. Mensen plaatsen minder snel rants onder hun echte naam, prima toevoeging dus!

Als je dat niet wilt --> niet reageren op video's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Topicstarter
LeVortex schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:33:
[...]

Volgens mij was dat gewoon een vraag die je verkeerd heb beantwoord. Iets van naam veranderen bij oudere posts en uploads, alleen geselecteerde reacties/uploads of alles weggooien. Die 3 opties had ik volgens mij
Shit, dat heb ik dan inderdaad over het hoofd gezien. Niet dat ik een hele actieve uploader was maar dr stonden wel wat dingen op die ik niet kwijt wou nee.
Cubic X schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 20:37:
Misschien moet je sowieso niet ranten bij video's? Daarvoor heeft Google deze koppeling juist bedacht, omdat er teveel gezeik geplaatst werd bij video's. Mensen plaatsen minder snel rants onder hun echte naam, prima toevoeging dus!

Als je dat niet wilt --> niet reageren op video's.
Al mijn interesses wat ik volg en post op youtube heeft niks met mijn sociale leven te maken, niemand in mijn omgeving vind b.v. guildwars2 interessant en ik heb totaal geen behoefte om dat dus met hun te delen.

Dus als een bedrijf dwingt om jou anonimiteit/nickname/alter ego verplicht op te geven vind jij dat wel oké?
Zou even mooi worden zeg als Tweakers ineens iedereen verplicht om onder z'n echte naam te posten.....

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:58
Dit is nu permanenent ingevoerd, je kunt geen comments meer plaatsen, zelfs geen comments raten als je geen Google+ account hebt.

Er is enorme weerstand op het internet in de vorm van petities:
https://www.change.org/pe...back-to-its-original-form

Gebruikers van Reddit hebben gezamelijk meer dan 430,000 klachten geplaatst
http://www.reddit.com/r/t...to_google_directly_about/

Ik vraag me sterk af of dit niet tegen Europese regelgeving indruist? Als je als gebruiker dienst A afneemt hoeft dienst B niet geforceerd te worden?

[ Voor 38% gewijzigd door ScuL op 14-11-2013 12:59 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik vind het erg jammer dat YouTube veranderd is. Ik heb om privacyredenen geen behoefte aan Google+ hoef dus geen account daarvoor. Maar sinds de laatste update van YouTube kan ik dus geen commentaar meer plaatsen. Ook niet met mijn oude android app van YouTube. Dit laatste is wel jammer omdat ik een oudere smartphone heb dus graag de oude, lichte android app gebruik.

Gelukkig werkt mijn gebruikersnaam nog wel voor de subscriptions, maar de comments ben ik kwijt. Ik ben bang voorgoed.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik zie nu al steeds vaker dat vaste uploaders Reddit gebruiken als commentsysteem en dan bij de YT comments uitschakelen.

Ik hoop dat vele zullen volgen, want elke video die ik nu kijk zie ik die debeile ascii art voorbij komen.
Pagina: 1