[Voorstel] My rig :)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 11:23

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
Hallo adjes :),

Wellicht een leuk idee om een "My rig", pagina / optie in tweakers te verwerken.

Niet zoiets als mijn inventaris, want hier kun je echter alleen spullen toevoegen als die in de pricewatch te vinden zijn.

Maar meer zoiets als usersystem bij jullie buren hw.info!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ik kan schijnbaar niet meer lezen 8)7
Maar wat is er mis met de inventaris? In de pricewatch staat alles :P

[ Voor 71% gewijzigd door Equator op 27-09-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Waarom helemaal iets aparts en niet domweg vrije velden bij de inventaris?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

je hebt gewoon vrije velden in de inventaris?
Kijk maar naar mijn eigen inventaris, staan ook dingen tussen die de pricewatch niet kent:
gallery: Nomad

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Equator schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:42:
Maar wat is er mis met de inventaris? In de pricewatch staat alles :P
Da's niet helemaal waar. Als je componenten niet meer te koop zijn, verwijnen de vermeldingen in de PW ook (voor zover ik me kan herinneren).

edit: debunk mezelf dan maar even. Zelfs mijn oude Antec Performance One P180 staat er nog in en die is sinds 2010 al nergens meer te koop... :P

[ Voor 18% gewijzigd door Edmin op 27-09-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Je kan zelfs een eigen foto toevoegen als je dat wilt. Dus volgens is dit precies wat je bedoeld met 'my rig'.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:23
Nomad schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:48:
je hebt gewoon vrije velden in de inventaris?
Kijk maar naar mijn eigen inventaris, staan ook dingen tussen die de pricewatch niet kent:
gallery: Nomad
Ik snap het ook niet helemaal.

Het enige wat ik mij nog wel kan voorstellen is dat je je zut wat mooier wil presenteren en het wat praktischer wil kunnen beheren. Dat zou leuk zijn voor als we in de toekomst het inventaris een update geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:08

Ravefiend

Carpe diem!

http://specs.tweak.to/ werkt toch ook nog altijd ... :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Edmin schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:51:
[...]

Da's niet helemaal waar. Als je componenten niet meer te koop zijn, verwijnen de vermeldingen in de PW ook (voor zover ik me kan herinneren).
Ik heb in het verleden wel gezien dat een bepaald component niet meer klikbaar was na een tijdje. Maar ze worden niet verwijderd. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:57

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Edmin schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 16:51:
[...]

edit: debunk mezelf dan maar even. Zelfs mijn oude Antec Performance One P180 staat er nog in en die is sinds 2010 al nergens meer te koop... :P
Nee, ze komen dan op prijsloos te staan, we gooien niet (automatisch) producten weg. Sowieso worden die ook weer in de V&A gebruikt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 11:23

John Doos

ClaudZaque

Topicstarter
We missen naar mijn idee nu een beetje het show off gedeelte.

Nu moet er eerst naar je naam geklikt worden etc.
Ook zijn clock resultaten alleen maar neer te pennen in een soort van inleiding.

IPV per component etc.

Het is nu meer een "mooi meegenomen extraatje", terwijl het naar mijn idee toch echt een soort showroom idee moet zijn.

Nogmaals dit is een idee van mij, ik snap dat niet iedereen er zo over denkt, dat is wel duidelijk door deze reacties :+

Wellicht dat een inventaris overhaul/update ook wel voldoende zal zijn wie weet!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

NMe schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 18:21:
[...]

Ik heb in het verleden wel gezien dat een bepaald component niet meer klikbaar was na een tijdje. Maar ze worden niet verwijderd. :)
Ja, dat was het idd. Ik kan me levendig herinneren dat artikelen soms qua inhoud uit de PW verdwenen (geen foto, specs, etc.), maar als het nu gaat zoals Kees aangeeft, is dat nu iig niet meer het geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 15:49

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We hebben in het verleden de systeemspecs gehad. Later is dat vervangen door de inventaris en wenslijsten die meerdere doelen dienen. Je hebt nog altijd de mogelijkheid om producten in een vrij tekstveld zonder productkoppeling toe te voegen en een inventaris aan te kleden met een omschrijving en foto's. Als je een inventaris meer onder de aandacht wil brengen op je profielpagina zou je dat ook kunnen doen via een link vanuit je biografie.

De inventaris en wenslijst verdienen wel een overhaul maar dat zal in de nabije toekomst geen tijd voor zijn. De overlap tussen de functionaliteit van de inventaris en een show-off pagina is te groot om er aparte functionaliteit voor te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Femme op 30-09-2013 12:44 ]

Pagina: 1