Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Joris96
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 11:49
Hallo allemaal!

Ik ben opzoek naar een nieuwe telefoon en ik wil misschien de htc one max gaan kopen. Nou staan er op diverse sites dat deze hoogst waarschijnlijk een 5,9" inch scherm krijgt. Ik vraag me nu af of dit te groot is ja of nee?

Dit zal ik zelf natuurlijk het beste voor mezelf kunnen bepalen maar ik vroeg me af of er misschien mensen zijn die gebruikerservaringen hebben met dit formaat toestellen en of het ze bevalt of niet (en waarom niet)? Past hij goed in je broekzak? Is het onveilig om hem in een hand te houden? Is het nog wel gebruiksvriendelijk als je hem in 1 hand houd? Etc.

Ik hoor graag wat van jullie :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Zelf vind ik het zeker te groot.
Ik heb in vergelijking met de vriendengroep redelijk grote handen maar ik wil met me duim gewoon alles kunnen bereiken. Twee telefoons terug had ik een S3 die ik net vond gaan (4,8" scherm). Nu bezit ik een iPhone en die is met één hand makkelijk te bedienen. Het is natuurlijk ook jou manier van vast pakken en hoe groot je handen zijn. Hierbij vind ik het er ook niet uitzien als je zon halve tablet tegen je oor aan heb tijdens het bellen maar dat is mijn mening.

Het beste advies wat ik kan geven loop even naar de telefoonboer in de buurt en vraag om de Samsung Note 3. Zo weet je redelijk snel wat je ervan vindt. Uiteraard wen je er wel aan naar mate het gebruik.
Onveilig om hem in de hand te houden? Zolang jij er geen mensen mee gaat slaan lijkt het me veilig zat ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Idd, probeer het in een winkel eens. Ikzelf vond het 4inch formaat van mijn zakelijke iPhone 5 prima, tot ik in de winkel een 4,7 inch HTC One vasthield, en dat resulteerde dat ik die prive kocht en er heel blij mee ben.

Wat broekzak betreft, hangt het van je garderobe af wat past. Mijn HTC One past aan de voorkant in mijn spijkerbroek, maar niet in de spijkerbroek van mijn vrouw.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

Lees trouwens net dat de HTC One Max géén snapdragon 800 krijgt, wellicht kan je dit nog meenemen in je overweging.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• TheJoe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-11 23:20
Zit er ook een reden achter dat je zo'n grote tablet smartphone wilt aanschaffen? Of is het meer het idee groter is beter? Want je hebt ook kleine smartphones die onder de motorkap hetzelfde doen als die gigantische one max.