Al enige tijd kijk ik rond naar een nieuwe laptop. Helaas kom ik er niet uit. Aan de ene kant wil ik het beste van het beste maar of ik het dan ook echt gebruik....
In principe gebruik ik mijn laptop vooral voor browsen, mailen, beetje ms-office en wat foto opslag. Films/games doe ik vrijwel niet maar ik heb geen blueray speler een laptop met blue ray kan ik dan mooi aansluiten op mijn tv.
Mijn eisen zijn niet zo groot:
1. moet snel opstarten (liefst binnen 10 sec)
2. harde schijf van 128 Gb is al genoeg.
3. minimaal 4Gb werkgeheugen.
4. 17" scherm is wenselijk maar minimaal 15.4"
5. accuduur minimaal 5 uur
6. schermresolutie full hd is in mijn beleving niet nodig (kijk toch geen films)
Mijn voorkeur gaat uit naar ASUS omdat ik het merk ken, het uiterlijk mooi vindt en redelijk goede recensies lees.
budget is ongeveer 800 euro.
Ben erg benieuwd wat jullie mij aanraden!
In principe gebruik ik mijn laptop vooral voor browsen, mailen, beetje ms-office en wat foto opslag. Films/games doe ik vrijwel niet maar ik heb geen blueray speler een laptop met blue ray kan ik dan mooi aansluiten op mijn tv.
Mijn eisen zijn niet zo groot:
1. moet snel opstarten (liefst binnen 10 sec)
2. harde schijf van 128 Gb is al genoeg.
3. minimaal 4Gb werkgeheugen.
4. 17" scherm is wenselijk maar minimaal 15.4"
5. accuduur minimaal 5 uur
6. schermresolutie full hd is in mijn beleving niet nodig (kijk toch geen films)
Mijn voorkeur gaat uit naar ASUS omdat ik het merk ken, het uiterlijk mooi vindt en redelijk goede recensies lees.
budget is ongeveer 800 euro.
Ben erg benieuwd wat jullie mij aanraden!