Toon posts:

Muurbeugel voor nieuw aangeschafte televisie monitor.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren en dames.

Ik heb gisteren de volgende TV gekocht "Samsung UE42F5000"
Ik heb de tv op een centraal punt op een laag tv kastje gezet. Ik twijfelde al langer of de tv op die positie goed zou staan. Dus niet :-(

Voor mij blijkt er een goede optie en dat is het installeren van een muurbeugel. Het liefts eentje zodat de tv in min of meer elke gewenste positie kan worden gezet.
Ik heb echter totaal geen verstand van muurbeugels.
Welke van de muurbeugels daadwerkelijk op mijn tv past.
Welke van de beugels ook genoeg vrijheid verleent in hoe de tv kan worden gepositioneerd.
Of wat de beste shop is om er een aan te schaffen.

Koop je de gewenste muurbeugel als een pakket + montage kit. Of moet ik verschillende losse onderdelen op mijn boodschappenlijstje zetten?

Het lijkt me vrij relevant om aan te geven dat de muur van steen is en niet van hout of gips. Volgens mij zijn de beugels niet heel goedkoop. Maar ik neem aan dat als je de tv kan aanschaffen dat een beugel ook moet lukken.

Ik hoop dat jullie mij een beetje in de goede richting kunnen sturen.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo alweer.

Ik zie dat mijn topic al 5 dagen open staat en is al ver naar beneden verdwenen. Dus bump ik het topic weer ff omhoog.
Mijn vraag luid nog steeds dus ik hoop nog steeds geinformeerd te worden.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Koekeloer hier eens rond zou ik zeggen: http://www.debeugelknalle...hopby/42_inch_107_cm.html

Daarbij: een beugel is altijd een compleet pakket. Het zou enkel kunnen zijn dat je zelf pluggen en schroeven moet verzorgen om in de muur te draaien. Voor de rest zit alles er bij.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Gefeliciteerd met je televisie!

Er zijn veel shops die muurbeugels verkopen. Dit is van Mediamarkt tot aan Action en online.
Bij Plasma-discounter hebben ze vaak een voorbeeld in het Youtube filmpje van het product en onderaan staan de accessoires. http://www.plasma-discoun...g-ue42f5000.html?q=UE42F5 (Vanaf 4:00 in het filmpje).

Er zijn verschillende merken met zijn eigen prijzen. We weten natuurlijk niet wat jou budget is maar Vogel heeft erg goede muurbeugels welke je ook op je eigen gewenste manier kan draaien en zelfs kan kantelen.

Het beste advies wat we natuurlijk kunnen geven is om even naar een winkel te gaan waar je ze kan zien inclusief de werking. Kan je meteen zien hoe dik die is, wat de functionaliteit is en of het aansluit op je wensen. Uiteraard kan je daar een mooie prijs vragen of het merk en type opschrijven en dit thuis op internet opzoeken voor een goede prijs.

Wil je een goedkope muurbeugel dan raad ik die van de Action aan (als je de zoekfunctie gebruikt kan je in het forum hier meer over vinden).

Succes!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Topicstarter
@sypie

Een compleet pakket dus, mooi zo. Daar ging het mij even om. Wbt pluggen en schroeven... dat doe ik wel eens vaker dus als dat nodig is dan is dat geen probleem.
Ik zal de site eens doornemen, mits ik dan ook begrijp welke beugel geschikt is voor mijn tv.

@Famous

Bedankt voor de felicitatie :p

En ook voor de link. Onderaan die link staan inderdaad accessoires. Waaronder verschillende muurbeugels.
Ik had het dus over een muurbeugel die op elk denk mogelijke manier kan worden ingesteld.

Qua product beschrijving, qua foto en de video lijkt deze daar exact op http://www.plasma-discoun...g-ue42f5000.html?q=UE42F5

Ik hoop alleen dat als je tv daar jaren lang hangt en eventueel in de positie waarbij de tv ver van de muur afstaat of de schroeven in de muur dat dan wel houden. Verder heb ik er het geld wel voor over. Dat wil niet zeggen dat ik het voor paar schroeven, veren en wat laswerk niet duur vind.

Of zijn ze ook nog iets goedkoper te vinden?

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:21:
Qua product beschrijving, qua foto en de video lijkt deze daar exact op http://www.plasma-discoun...g-ue42f5000.html?q=UE42F5
Die link is van een TV, niet van een muurbeugel.
Of moet ik naar een 5 minuten durende video kijken om te zien of daarin ergens een muurbeugel is te ontdekken?
Pagina: 1