Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ervaring Dell XPS 13? (hitte en fan geluid)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik ben voornemens om een kleiner formaat notebook / ultrabook aan te schaffen. Nu neig ik sterk naar de Dell XPS 13 maar ik lees veel problemen met hitte en fan geluid. Dit vooral met de 1ste generatie XPS 13. Nu ben ik benieuwd of er ervaringen zijn met de huidige versie en of deze diezelfde problemen ook heeft?

Iemand ervaring met de laatste versies van de XPS?

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Ik heb de XPS 13 (full HD, 256GB SSD, 8GB RAM en de 3337U). Ik heb geen problemen met hitte of met fan geluid. Heel soms gaat de fan tijdens (licht) gebruik even draaien (geen storend geluid overigens) maar dat is altijd maar erg kort.

Ik vind het een heerlijke laptop en ben van plan binnenkort een review te gaan schrijven. Let wel op: dit is mijn mening. Ik kan moeilijk vergelijken met andere laptops en reviewers dus kan moeilijker/subjectiever oordelen over wat wel of niet goed is.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

Topicstarter
Goed om te horen! Ik wil hem gebruiken als laptop om software op te ontwikkelen en sluit hem dus aan op een groot beeldscherm en daarbij is hij ook makkelijk mee te nemen.

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 19:24
Ik zit momenteel exact hetzelfde te bekijken. XPS 13 om op te ontwikkelen (en evt op beeldscherm).

Het enige wat ik me afvraag is of er niet binnenkort een Haswell versie uit komt voor de XPS 13..? Dat zou de tijd op accu moeten verbeteren en vast ook verbeteringen qua warmte moeten brengen.

Kan er echter niks over vinden en anders blijf je wachten natuurlijk :)

• Sailor89
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 10:23
misschien zijn deze nieuwe laptops iets ipv de dell xps 13?

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-14-7437/pd

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7537/pd

beide met haswell i7

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

2.2kg met 720p scherm en de ander met 1080p scherm is 2.6kg. Lijkt me niet dus.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit idd ook met spanning te wachten op de Haswell update voor deze notebook. Had hem al wel verwacht.. De Inspiron serie (14 inch) is ook leuk! Al is deze iets zwaarder (600 gram) en de resolutie is wat minder. Maar wel een mooie notebook!

Heb voor de prijs van een XPS 13 ook een MacBook Air, echter zijn de specs daar net wat minder van. De Air is weer wel beter wat batterij gebruik betreft.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2013 13:55 ]

Pagina: 1